Skip To Content
Dizelski modeli

Opel dizelski modeli

Čisti užitak odlične uštede

Zatražite od svog ovlaštenog Opel partnera ponudu za dizelske modele s niskim emisijama

Odaberite Opel dizelske modele ako vam je važno sljedeće:

  • Mala potrošnja goriva, osobito u vožnji izvan grada
  • Niska emisija CO2 u usporedbi s hibridnim pogonom
  • Iznimna izdržljivost motora omogućuje intenzivnu upotrebu
  • Visoki moment: neophodan u vožnji pod velikim opterećenjem
  • Ukupni troškovi održavanja usporedivi s drugim vrstama motora

 

U usporedbi s benzinskim motorima, moderni Opelovi dizelski motori s niskim emisijama:

  • Osiguravaju bitno viši moment
  • Troše manje goriva te ispuštaju manje ugljičnog dioksida
  • Iznimno su izdržljivi te omogućuju niže ukupne troškove posjedovanja pri intenzivnoj upotrebi
  • Ispuštaju relativno manje štetnih tvari u svim načinima vožnje
  • Bolje su prilagođeni dugotrajnom radu pod velikim opterećenjem

Mitovi o dizelskim motorima

1. emisije

Mit

Dizelski motori ispuštaju više onečišćujućih tvari.

 

Činjenica

Moderni dizelski motori imaju manji utjecaj na okoliš od drugih motora s unutarnjim izgaranjem. Odsumporeno dizelsko gorivo znači zanemarive količine spojeva sumpora u usporedbi s benzinom. Emisije ugljičnog dioksida u stvari su jednako niske kao i kod vozila s hibridnim motorima.

2. zabrana ulaska

Mit

Dizelski motori zabranjeni su u mnogim europskim gradovima.

 

Činjenica

Zabrana je na snazi u samo nekoliko europskih gradova, kao što su Stuttgart, Berlin, Madrid i Barcelona, i odnosi se samo na stare automobile koji ne ispunjavaju moderne norme emisija, tj. najmanje normu Euro 5. Novi Opelovi dizelski modeli zadovoljavaju strogu normu Euro 6.2 d-temp pa čak i normu Euro 6.3.

3.  buka

Mit

Dizelski motori stvaraju više buke i vibracija.

 

Činjenica

Sekvencijalno direktno ubrizgavanje goriva (odvija se u fazama) i varijabilne komore izgaranja značajno smanjuju brzinu porasta tlaka, što pridonosi tišem radu. Dvomaseni zamašnjak, balansne osovine i nova tehnologija ugradnje motora dodatno smanjuju buku i vibracije.

4. sustav ubrizgavanja goriva

Mit

Sustavi ubrizgavanja goriva skupi su i nepouzdani.

 

Činjenica

Ne postoji 100 % pouzdana tehnologija. U normalnim uvjetima, međutim, moderni sustavi ubrizgavanja goriva omogućuju dugotrajnu izdržljivost kada se koristi visoko kvalitetno gorivo. S druge strane, hibridi su opremljeni brojnim dodatnim sustavima i rješenjima, što povećava rizik od kvara.

5. turbopunjenje

Mit

Tehnologija turbopunjenja nije ni pouzdana ni izdržljiva.

 

Činjenica

Najčešći uzrok kvara turbopunjača danas je nestručno i nepravilno korištenje. Usto, turbina u benzinskom motoru obično radi u težim uvjetima, tj. pri višim temperaturama i brzinama.

6. dvomaseni zamašnjak

Mit

Zamjene filtara čestica (DPF) i zamašnjaka su skupe.

 

Činjenica

Elektronički upravljan pogonski sustav izložen je manjem naprezanju. Suvremeni dvomaseni zamašnjaci izrađeni su od visoko kvalitetnih materijala. Kao rezultat, navedenog problema praktički više nema. Osim toga, moderne filtre čestica treba održavati samo kod automobila s vrlo visokom kilometražom, a čak se i oni mogu više puta očistiti i obnoviti u profesionalnim radionicama.

7. težina i dinamika

Mit

Slaba dinamika i velika težina.

 

Činjenica

Pogonska snaga dizelskih motora mnogo je veća od one benzinskih motora, no usporediva je s hibridnim motorima. Vrijednosti momenta jasno to pokazuju. Čak i visoko opterećen dizelski automobil ubrzava glatko i pri malom broju okretaja motora. Istina je da je dizelski motor teži od tipičnog benzinskog motora, ali još uvijek je značajno lakši nego hibridni sustav.

8. potrošnja

Mit

Realna potrošnja dizelskih motora jednaka je drugim motorima.

 

Činjenica

Prosječni dizelski automobil troši približno 15 – 20 % manje goriva od benzinskog. Teža vozila mogu pokazivati još veće prednosti. Pri dinamičkom radu tipični hibridni sustav gubi većinu svojih prednosti zato što njegov motor s unutarnjim izgaranjem neprekidno radi pod mnogo većim opterećenjem. U tom slučaju PHEV vozilo (plug-in hibridno električno vozilo) čini se učinkovitijim jer se može puniti iz vanjskog izvora.

9. hibridi

Mit

Dizelski motori lošiji su od hibridnih.

 

Činjenica

Hibridno vozilo ima ograničen unutarnji prostor, a usto njegova velika masa i komplicirani baterijski sklop bitno negativno utječu na voznu dinamiku. Električni način rada moguć je samo na kraćim relacijama pri niskim brzinama za gradsku vožnju. Na duljim putovanjima glavni motor s unutarnjim izgaranjem mora se sam nositi s tom dodatnom težinom. Sve to za posljedicu ima nepovoljan utjecaj na ubrzanje, potrošnju goriva i emisije CO2.

10. zagrijavanje

Mit

Dizelski motori dulje se zagrijavaju.

 

Činjenica

Moderni dizelski motori opremljeni aktivnim sustavom upravljanja hlađenjem zagrijavaju se jednako brzo kao i većina benzinskih motora.

Zašto su dizelski motori tako čisti?

Pronađite najbližeg ovlaštenog Opel partnera

Korištenjem Google karata, vi kao korisnik ove web stranice podliježete dodatnim odredbama Google karata/Google Earth