PREDSTAVLJAMO POBJEDNIKA KREATIVNOG NATJEČAJA VATRENI MOVANO!

30.09.2015.

Filip Mramor, 23-godišnji dizajner koji je na Sveučilištu Sjever završio smjer Multimedija, oblikovanja i primjene, pobjednik je prestižnog kreativnog natječaja Vatreni Movano, nastalog u suradnji vodećeg lifestyle magazina Storybook, grupe Vatra i Opela Hrvatska. Filip je osmislio vizual koji će uskoro krasiti kombi kojim će se voziti njegov omiljeni bend, a kreativno rješenje bit će predstavljeno na videozidu na velikom koncertu grupe Vatra, 23. listopada u zagrebačkom Domu Sportova.

Filip je dao intervju za Storybook u kojem je objasnio zašto se uključio u natječaj: „Za natječaj sam čuo od prijatelja koji su me nagovarali da se prijavim i smislim idejno rješenje. Budući da sam nedavno bio na koncertu grupe Vatra, to me dodatno potaknuko da se prijavim na natječaj, pogotovo jer bi kombi i vizuali bili viđeni u cijeloj Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, što mi je dobra reklama.“ Također je objasnio što mu je bila nit vodilja tijekom izrade rješenja: „Pokušavao sam izbjeći ideju koju sam smatrao da će svi pokušati, a to je “zapaliti” kombi pa mi je glavna nit vodilja u osmišljavanju vizuala bila grupa Vatra, dobra atmosfera na koncertu Vatre i fanovi te sam to sve pokušao uklopiti u Opelove boje.“

Kako je zapravo započela cijela priča? Nakon što su članovi popularne grupe Vatra, na čelu s frontmenom Ivanom Dečakom, za česta putovanja odabrali Opel Movano koji je glavna zvijezda u svijetu dostavnih vozila, dizajniran kako bi diktirao trendove na području udobnosti za tim i putnike, a njegova udobnost i prostranost podsjećaju na vožnju avionom u prvoj klasi, tvrtka Opel, rock bend Vatra i vodeći lifestyle magazin Storyook u srpnju ove godine pokrenuli su kreativni natječaj Vatreni Movano. U njemu je navedeno da za sudjelovanje u natječaju čitatelji trebaju osmisliti kreativno vizualno rješenje za kombi vozilo Opel Movano koje će voziti grupa Vatra. Osim toga, isti taj vizual koristit će se i za ostale promotivne materijale za potrebe grupe Vatra i tvrtke Opel te Adria Medije Zagreb. U pravilu natječaja bile su zadane boje za vizualno rješenje, crvena, crna, srebrna i žuta, a unutar vizuala navedeno je obavezno korištenje logotipova grupe Vatra i Opela te njihovo jasno raspoznavanje. Nakon što se pokazao veliki interes za kreativni natječaj Vatreni Movano, na adresu redakcije Storybooka pristiglo je više od šezdeset radova.

Stručni žiri u sastavu direktorice marketinga tvrtke Opel Marije Klaić, specijalistice za marketing tvrtke Opel Maje Kolode Havaši, PR managera tvrtke Opel Nevena Novaka, glavne urednice Storybooka Vedrane Čarapović, direktora službe za evente, promociju i sajmove u AMZ-u Branimira Cebocija te frontmena rock benda Vatra Ivana Dečaka, nije imao nimalo lak zadatak. Naposljetku je odlučio kojih pet finalista svojim izvrsnim kreativnim rješenjima ulaze u uži izbor. Goran Stančić, Branka Harš, Serđo Miletić, Tin Kruhak & Luka Sporiš i Filip Mramor pet su veličanstvenih kreativaca koji su oduševili zahtjevan ocjenjivački sud, a najviše 23-godišnji Filip Mramor.

Odlična suradnja Opela, grupe Vatra i lifestyle magazina Storybook pozitivno se odrazila i na dječju kreativnost. Naime, unatoč tomu što djeca formalno nisu mogla sudjelovati u natječaju, zbog njihovog velikog interesa da se kreativno izraze na temu Vatreni Movano, koordinatorica za odnose s javnošću SOS Dječjeg sela Hrvatska gospođa Neža Šiptar odlučila je poslati radove te prenijeti djelić atmosfere koja je vladala prilikom kreativnog izražavanja. Tijekom crtanja, djeca su izrazila želju da im se puste pjesme rock benda Vatra kako bi se mogli bolje inspirirati, a da su istinski fanovi Vatre dovoljno govori da znaju gotove sve riječi pjesama.“Istinski oduševljena kreativnim natječajem Vatreni Movano, djeca su uživala prilikom kreativnog stvaranja pa su poslala veliki pozdrav rock bendu Vatra, tvrtki Opel i redakciji Storybooka“, poručila je gospođa Neža Šiptar.