NOVI OPEL KARL – PREGLED

Saznajte osnovne podatke o novom malom gradskom automobilu iz Opela!

19.06.2015.

  • Svjetska premijera: Međunarodni sajam automobila u Ženevi, ožujak 2015.
  • Tržišno predstavljanje: moguće narudžbe od kolovoza, a u prodajnim salonima od rujna 2015.
  • Početna cijena: već od 71.470 kn (preporučena maloprodajna cijena u Hrvatskoj)
  • Segment: A (mini automobili)
  • Pozicioniranje: prostran kompletan mini automobil s karakterom i doista pristupačnom politikom cijena kao ulazni model za svijet Opela; automobil koji će se svidjeti srcu i umu; 3,68 metara dug peterovratni automobil utemeljen na posve novoj arhitekturi; dovoljno prostora za pet osoba i do 1013 litara prostora u prtljažniku, a tu su i tehnologije koje pridonose sigurnosti i udobnosti donedavno rezervirane samo za vozila iz viših segmenata
  • Uloga u Opelovu portfelju: uz KARL s početka ponude, trendovsku urbanu jurilicu ADAM i cjeloviti prodajni hit Corsu koja je dostupna u trovratnoj izvedbi koja podsjeća na kupe i kao prostrana peterovratna varijanta, Opel ima najmlađi i najkompletniji portfelj malih automobila na tržištu
  • Dimenzije u milimetrima: 3675 / 1876 / 1476 (dužina / širina s vanjskim retrovizorima / visina)
  • Konkurenti: VW Up!, Seat Mii, Skoda Citigo, Renault Twingo, Peugeot 108, Citroën C1, Toyota Aygo, Hyundai i10, Kia Picanto, Fiat Panda
  • Ciljna publika: kupci orijentirani na cijenu koji žele kompletan automobil kompaktnih dimenzija, a cijene transparentnu ponudu i jednostavan dizajn
  • Značajke, sustavi pomoći i udobnost: izvanredna oprema, značajke sigurnosni i udobnosti neočekivane za tu klasu

Sigurnost:

  • serijski ABS, program elektroničke stabilnosti ESPPLus, kontrola proklizavanja TCPlus i pomoć pri kretanju na uzbrdici
  • prednja kamera s upozorenjem u slučaju napuštanja prometne trake (serijski uz Cosmo opremu)
  • funkcija osvjetljavanja zavoja integrirana sa svjetlima za maglu (serijski uz Cosmo)
  • šest zračnih jastuka: prednji i bočni zračni jastuci za vozača i suvozača, zračne zavjese sprijeda i straga (serijski uz sve razine opreme)

 

Udobnost:

  • servo upravljanje ovisno o brzini s načinom rada City mode (serijski od Enjoy)
  • tempomat s graničnikom brzine
  • električni podizači prednjih stakala (serijski od Enjoy), stražnja stakla s punom funkcijom spuštanja
  • automatska klimatizacija (uz Cosmo)
  • kožni upravljač (uz Cosmo)
  • grijani upravljač i prednja sjedala (uz nadoplatu)
  • pomoć prilikom parkiranja (uz nadoplatu)
  • dodatna zaštita od sunca i zagrijavanja, električni krovni prozor (uz doplatu)

 

Mogućnosti povezivanja i informacijsko-multimedijski sustavi:

  • digitalno emitiranje audiosignala (uz doplatu)
  • najnovija generacija informacijsko-multimedijskog sustava IntelliLink s integracijom mobitela putem standarda Apple CarPlay i Android Auto. Opelov OnStar mrežni sustav pomoći i asistencije, u Hrvatskoj će se moći naručiti od sredine 2016.

 

Dizajn i dimenzije:

  •  mini automobil ozbiljnog izgleda i s karakterističnom Opelovom dizajnerskom filozofijom skulpturalne elegancije i njemačke preciznosti
  •  kratak i robustan dizajn s definiranim linijama, simpatičan prednji dio i prednja svjetla od prozirnog stakla u obliku orlova oka
  • fluidni bokovi zahvaljujući preciznim vodoravnim linijama
  • skladan dizajn stražnjeg dijela sa stražnjim svjetlima vizualno povezanim ukrasnom lajsnom
  • moguće birati između deset boja karoserije i tri razine opreme (Essentia, Enjoy, Cosmo), naplatci od 14 do 16 inča
  • visokokvalitetan dizajn kokpita i cijelog interijera
  • prostrana kabina i pregršt prostora za prtljagu uz zapreminu do maksimalno 1013 litara s preklopljenim naslonom stražnje klupe,
  • asimetrično djeljiv naslon stražnje klupe (40:60), serijski uz Cosmo, doplata uz Enjoy+

 

Motor i mjenjač:

  • posve novi trocilindrični motor načinjen posve od aluminija i posebno za KARL
  • 1.0 ECOTEC s 55 kW/75 KS pri 6500 okr./min
  • Maksimalni okretni moment 95 Nm pri 4500 okr./min
  • potrošnja: 4.3 l / 100 km benzina 95 RON, emisija CO2 99 g/km u kombinaciji s paketom ECO
  • zvanredna profinjenost u radu i razina buke zahvaljujući složenoj konstrukciji
  • optimizirani peterostupanjski ručni mjenjač omogućuje preciznu i glatku promjenu stupnjeva prijenosa