Pogledajte kako se Mila Elegović snašla u Opelovom online salonu!

OPEL PREDSTAVIO PRVI ONLINE AUTO SALON U HRVATSKOJ.

27.11.2014.

Zagreb - Opel je predstavio online auto salon, prvi takav projekt u Hrvatskoj, i pilot projekt za Opel na globalnoj razini. Ovaj projekt omogućuje svima koji to žele da brzo, jednostavno i efikasno, s bilo kojeg mjesta, internetom pristupe ključnim funkcionalnostima Opelovih salona.

 

Na jednom virtualnom mjestu zainteresirani mogu pogledati koja su nova Opelova vozila u ponudi i dostupna odmah, što koji Opelov partner nudi od rabljenih vozila raznih marki, mogu kupiti Opelovu dodatnu opremu i provjeriti što je trenutno na popustu, te odabrati nove gume za svoje vozilo.


Uz to, u Opelovom online salonu korisnici se mogu naručiti na servis kad njima najviše odgovara, a ako imaju neko pitanje za Opelove prodavače, na raspolaganju im je besplatni live chat ili telefonski poziv.

 

Ovaj projekt rezultat je rada velikog internacionalnog Opelovog tima, pod vodstvom lokalne menadžerice, Marije Klaić. Na projektu su, uz hrvatski prodajni i postprodajni tim Opela, radile tri međunarodne (mađarska, njemačka i američka) te tri hrvatske agencije (marketinške agencije Grey Worldwide Zagreb, Carat Zagreb & Purpura.net te IT tvrtka Centar MCS), koje su dobile priliku predstaviti se i na međunarodnom tržištu.

 

Cjelokupni projekt, čija je implementacija trajala tek nešto manje od godinu dana, predstavili su PR menadžer Opela, Neven Novak, te marketinška menadžerica Opela Marija Klaić.

 

„Iznimno smo ponosni što je upravo hrvatsko tržište izabrano od strane naše centrale za ovaj pilot jer je to još jedna potvrda vjere Opela u hrvatsko tržište, a s druge strane, i ponovni znak povjerenja u naš lokalni tim koji se već dokazao u mnogim pionirskim projektima“, rekla je gđa. Klaić, voditeljica ovog projekta.

 

Službeno lansiranje ovog projekta započinje 1. studenog kada će na 13 web stranica Opelovih ovlaštenih partnera u Hrvatskoj biti aktivne sve ključne funkcionalnosti, a na četiri web stranice ovlaštenih partnera u četiri najveća grada bit će aktivne i dodatne komunikacijske funkcionalnosti - Livechat i Razgovor s prodavačem.

 

Da je ovaj projekt od iznimnog značaja za Opel te za njegove postojeće i potencijalne kupce i korisnike pokazuju i prezentirani ključni podaci o promjeni ponašanja kupaca u automobilskoj industriji:

  • IZVOR INFORMIRANJA: Čak 7 od 10 najpopularnijih izvora korištenih pri kupnji novog automobila su digitalni (pritom su među najvažnijim izvorima upravo web stranice distributera)*
  • FORMIRANJE PRED-ODLUKE O KUPNJI: prvi „trenutak istine“ događa se i prije posjeta salona, na internetskim stranicama distributera i proizvođača (više od 50% aktivnosti kupaca prije kupnje odvija se na internetu)*

*Izvor: Google Shopper Sciences. Zero Moment of Truth Study-Automotive


U skladu s ovim trendovima, Opel je i u Hrvatskoj i na globalnoj razini prepoznao važnost digitalne strategije te je stoga, nakon ujednačavanja web stranica svih svojih ovlaštenih partnera, lansirao i ovaj projekt koji ga stavlja na apsolutno prvo mjesto u digitalnom razvoju u autoindustriji u Hrvatskoj. Važno je također naglasiti da će se, nakon prvih iskustava ovaj hrvatski pilot-projekt implementirati i na ostalim Opelovim tržištima.

 

I ovim korakom, prvim takvim sveobuhvatnim digitalnim projektom kod nas, Opel potvrđuje svoju lidersku poziciju u automobilskoj industriji u Hrvatskoj gdje je već godinama među najprodavanijim te najaktivnijim i najagilnijim auto markama.