Nova generacija 1.6 turbo motora otvara sezonu novih Opelovih pogonskih sustava.

17.05.2012.

Rüsselsheim. Opel iz temelja obnavlja svoju ponudu motora. Tri posve nove benzinske i dizelske serije zamje ključni dio trenutnog portfelja. Cilj je preuzeti vodeću poziciju u branši, i to ne samo po potrošnji goriva i emisiji nego i specifičnim okretnim momentom i smanjenjem buke.

 

Prvi novi motor koji će biti predstavljen četverocilindrični je agregat zapremine 1.598 kubičnih centimetara s turbopunjačem, izravnim ubrizgavanjem i Start/Stop tehnologijom. Novi SIDI (spark ignition direct injection = paljenje pomoću svjećica, izravno ubrizgavanje) ECOTEC motor bit će dostupan s različitom snagom i u nekoliko linija automobila.. Proizvodnja u tvornici Szentgotthardt u Mađarskoj počet će krajem 2012. godine.

 

Glatko ubrzavanje, snažna vuča, niska razina buke i niska potrošnja goriva bili su glavni fokus. Naglasak je bio na okretnom momentu, a inženjeri su uspjeli postići 187,5 Nm po litri zapremine, što je novi standard za benzinske motore iz masovne proizvodnje. Vršni okretni moment iznosi do 300 Nm i dostupan je već kod 1700 okretaja u minuti. Vršna snaga od 200 KS dostiže se pri 4700 okretaja. U usporedbi s prethodnim modelom, 1.6-litarskim benzinskim motorom s turbopunjačem, potrošnja goriva i emisija ugljičnog dioksida smanjeni su 13%.

 

„U samo dvanaest mjeseci predstavit ćemo tri posve nove generacije motora. To pokazuje koliko smo brzi u uvođenju novih proizvoda“, rekao je glavni izvršni direktor Opela Karl-Friedrich Stracke. „Naš novi 1.6-litarski motor s izravnim ubrizgavanjem pravi je div kad se radi o okretnom momentu. Snaga raste vrlo glatko i tiho“, objasnio je direktor za benzinske motore, Thomas Johnen.

 

Prvi Opelov benzinski motor s izravnim ubrizgavanjem, bio je „2.2 ECOTEC direct“ s 114kW/155 KS, koji se od 2003. ugrađivao u Signum i Vectru, te u Zafiru od 2007. Prvi Opelov benzinskim motor s izravnim ubrizgavanjem i turbopunjačem – 2.0 l s 194kW/264 KS. prvi je dobio model GT, 2007. Godinu kasnije, taj je motor implementiran u Insigniju te je bio dostupan u Opelovom modelu s vrha ponude u dvije izvedbe: 162 kW/220 KS i 184 kW/250 KS. Nova Astra OPC bit će pogonjena najnovijom verzijom tog motora snage 206kW/280 KS.