NOVO: CORSA OPC “NÜRBURGRING EDITION” I INSIGNIA OPC “UNLIMITED”

05.05.2011.

Insignia OPC

Rüsselsheim. Obitelj Opelovih sportskih modela OPC dobila je dva nova iznimno privlačna člana! Segment malih sportskih automobila proširen je Corsom OPC “Nürburgring Edition” sa 154 kW/210 KS. Radi se o ograničenom izdanju od svega 500 primjeraka. Razlikuje se od već poznate Corse OPC povećanom snagom od 210 KS (prijašnja Corsa OPC: 192 KS) te povećanjem maksimalnog okretnog momenta s 230 na 250 Nm. Bolje držanje ceste i stabilnost u vožnji postignuti su ugradnjom mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem, posve novim sportskim podvozjem tvrtke Bilstein te Brembovim učinkovitim sustavom kočnica.


Već i standardne vrijednosti voznih performansi pokazuju da su OPC inženjeri ponovno napravili vrhunski i dinamičan paket. Corsa OPC “Nürburgring Edition” ubrzava od 0 do 100 km/g za samo 6,8 sekundi te dostiže najveću brzinu od 230 km/h. Učinkovitost njenog Euro 5 ECOTEC motora dodatno je povećana štedljivom potrošnjom goriva kombinirano (7,6 l/100 km) i niskom emisijom ugljičnog dioksida (178 g CO2/km).


Insignia OPC, Opelova predstavnica  u segmentu sportske srednje klase  sa 239 kW/325 KS, od sada je dostupna i u verziji „Unlimited“. Za razliku od osnovnog modela, nema elektroničkog ograničenja maksimalne brzine na 250 km/h. Ovisno o karoserijskoj izvedbi i vrsti mjenjača, najveća brzina doseže i do 270 km/h. Kako bi se osiguralo da se potencijal ovog Opelovog najbržeg modela iz masovne proizvodnje koristi učinkovito i sigurno, u cijeni ovog modela je i ekskluzivni Opelov trening sportske vožnje pod nadzorom vozača auto utrka.


Corsa OPC “Nürburgring Edition” i Insignia OPC “Unlimited” prošle su poseban testni program od 10.000 kilometara u ekstremnim uvjetima na stazi Nürburgring Nordschleife kako bi potvrdile svoju izdržljivost te kako bi podvozje i druge vozačke komponente bile dodatno ugođene. Napor kojemu su vozila podvrgnuta u cjelini doseže faktor 18, što odgovara prelasku 180.000 kilometara na normalnim cestama.


OPC brand: performanse i strast od 1999. godine

Opel Performance Center (OPC), odgovoran je za Opelove sportske modele od 1999. te predstavlja značajnu vrijednost za Opelov brand. On utjelovljuje visoku razinu emotivnosti i strasti za vrhunski dizajn, najnoviju tehnologiju i izvanrednu voznu dinamiku. Vozila s kraticom „OPC“ u imenu modela na samom su vrhu sportske ponude te demonstriraju Opelov potencijal i tehničku stručnost.


Tijekom godina OPC modeli nisu se samo pozicionirali kao ambasadori branda koje krase visoke performanse uz visok emocionalni faktor, nego su i komercijalno uspješni: od 1999. do 2010. širom svijeta prodano je oko 65.000 OPC modela. Najbolje prodavani model je Astra OPC (oko 22.000 prodanih primjeraka od 1999. do 2000. i 2002. do 2010.), a odmah iza nje je Zafira OPC (oko 15.600 primjeraka do 2001. do 2010.) koja je kao „najbrži europski jednovolumen“ definirala sportsku potkategoriju unutar segmenta jednovolumena. Nakon Zafire slijedi Corsa OPC s oko 13.500 prodanih primjeraka između 2007. i 2010. godine.


OPC modeli iz klase srednjih vozila visokih performansi također su puno pridonijeli prodajnom uspjehu. Temelj je postavljen s Vectrom OPC koja je prodana u preko 3.000 primjeraka između 2005. i 2008. Nastavljajući se na ovaj uspjeh, 2009. je predstavljena Insignia OPC koja je ojačala trend i prodala se u preko 2.000 primjeraka u prve dvije godine (2009. i 2010.).


U čitavom je svijetu prošle godine prodano preko 6.000 OPC modela. Najvažnija tržišta su bila Njemačka (33%), Velika Britanija (28%) i Švicarska (14%).


Corsa OPC

Sportski štih: „OPC Line“ za Opelove produkcijske modele

Pored kupaca OPC modela koji puno pažnje pridaju visokim performansama, mnogi kupci također žele individualizirati svoj standardni Opelov model dodacima iz visokokvalitetne linije proizvoda „OPC Line“. Oni se mogu naručiti izravno iz tvornice za nove automobile, dok postojeći vlasnici Opelovih automobila mogu svoje vozilo opremiti dodatnom opremom u ovlaštenim Opelovim servisima.


OPC Line nudi karoserijske komponente, aluminijske naplatke i detalje za interijer kao što su posebno dizajnirani sportski upravljač i ručica mjenjača ugođeni za OPC modele od strane Opelovih dizajnera i inženjera. Svi dodaci ispunjavaju najstrože zahtjeve u kvaliteti, preciznosti izrade i montaže te dolaze s dvogodišnjom garancijom.


Popularni i ekskluzivni: OPC Performance trening vožnje

Ekskluzivni OPC Performance treninzi koji se nude od jeseni 2006. iznimno su popularni kod vozača i bukirani mjesecima unaprijed. Nisu namijenjeni samo vlasnicima Opela i OPC modela, nego i svim ostalim vozačima koji cijene sportsku vožnju, ali i sigurnost.


Ekskluzivnost ovog jednodnevnog događanja počinje od lokacije. OPC Performance trening odvija se na vrlo dobro čuvanom Opelovom testnom centru u Dudenhofenu u kojemu se razvijaju i isprobavaju budući Opelovi modeli vozila prije serijske proizvodnje. Sudionici u treningu uče kako iskoristiti dinamičnost OPC modela na kontroliran i siguran način od profesionalnog tima instruktora i pod budnom paskom bivšeg Opelovog testnog vozača, šampiona Le Mansa i ambasadora branda Joachima Winkelhocka. Glavni cilj treninga je postići maksimalan užitak u vožnji uz maksimalnu kontrolu vozila.


Zanimljivost: vozač auto utrka u „OPC Race kampu“

Koncept Performance treninga vožnje također je poslužio kao inspiracija i osnovni trening za „OPC Race kamp“. Ovaj novi format bavljenja automobilističkim sportom koji je razvio Opel karakterizira nekoliko inovacija: smiju sudjelovati samo amaterski vozači koji pokazuju talent. Izbor i razne faze treninga odvijaju se u popularnom formatu eliminacije po krugovima, a pobjednici se mogu veseliti vožnji Opela u 24-satnoj utrci po Nürburgringu.


Reakcije javnosti i medija na prve dvije sezone (2008. i 2010.) bile su izvanredne. Za drugu sezonu se prijavilo preko 22.000 potencijalnih vozača autoutrka, a 750 ih je izabrano u drugi krug. Najboljih osam postiglo je svoje ambiciozno postavljene ciljeve nakon 12 razina eliminacije. S dvije trkaće Astre od preko 300 KS sudjelovali su u legendarnoj dugoprugaškoj utrci u „zelenom paklu“, točnije tijekom nje su odigrali središnju ulogu. Visoki standardi i kvaliteta koncepta jasno su se odrazili na krajnjem rezultatu: na stazi na kojoj je bilo tek nešto malo manje od 200 vozila, kotač uz kotač s profesionalcima i trkaćim legendama kao što je Hans-Joachim Stuck, novaci iz Opelovog trkaćeg kampa zauzeli su drugo i treće mjesto u svojoj klasi te 19. i 22. poziciju u ukupnom poretku!


Veliki OPC projekt: treća generacija Astre OPC

Entuzijasti i obožavatelji Opela već s nestrpljenjem očekuju idući veliki OPC projekt. Naime, OPC-ovi inženjeri planiraju treću generaciju Astre OPC. Kao model s vrha ponude Astri, buduća Astra OPC otvorit će novo poglavlje u segmentu kompaktnih sportskih automobila. Na Pariškom sajmu automobila 2010. Opel je najavio dinamične linije, skulpturalne površine i moćan izgled kroz studiju Astra GTC Paris. Pogonski sustav ovog dinamičnog trovratnog modela, high-tech turbo motor s izravnim ubrizgavanjem benzina, stvorio je prvotni dojam buduće Astre OPC kao automobila s iznimnom voznom dinamikom i potencijalom kada se radi o performansama.


Glavni koraci u razvoju OPC linije

1997. Osnovan Opel Performance Center (OPC)


1999. Tržišno predstavljanje prve generacije Astre OPC (2.0-litarski prirodno zračeni motor, 118 kW/160 KS) – ograničeno izdanje od 3.000 primjeraka posve je rasprodano u samo četiri mjeseca.


2001. Tržišno predstavljanje prve generacije Zafire OPC (2.0-litarski turbo motor, 147 kW/200 KS) – prodano oko 12.000 primjeraka do nove verzije modela 2005. godine.


2002. Na tržištu predstavljena druga generacija Astre OPC (2.0-litarski turbo motor, 147 kW/200 KS) – dostupna kao trovratna verzija te kao karavan.


2004. Predstavljanje proizvoda OPC Line.


2005. Predstavljanje trenutne Astre OPC (2.0-litarski turbo motor, 177 kW/240 KS);
predstavljanje druge generacije Zafire OPC (2.0-litarski turbo motor, 177 kW/240 KS);
predstavljena i Vectra OPC (2.8-litarski V6 turbo motor, 188 kW/255 KS) – dostupna kao limuzina i u karavanskoj izvedbi.


2006. Na tržištu se pojavljuje Meriva OPC (1.6-litarski turbo motor, 132 kW/180 KS); 2.8-litarski V6 turbo motor s 206 kW/280 KS za Vectru OPC.


2007. Tržišno predstavljanje Corse OPC (1.6-litarski turbo motor, 141 kW/192 KS) opcionalni šesterostupanjski automatski mjenjač za Vectru OPC.


2008. Posebni model Astre “Nürburgring Edition” u ograničenom izdanju.


2009. Predstavljena Insignia OPC – dostupna kao 4/5-vratna limuzina i Sports Tourer s najsnažnijim Opelovim masovno proizvedenim motorom svih vremena (239 kW/325 KS).


2010. Finale druge sezone Opelovog izbora vozača za „OPC Race kamp“: dvije trkaće Astre plasirale se na 2. i 3. mjesto u svojoj klasi (SP3T) te na 19. i 22. u ukupnom poretku (između 196 vozila) na 24-satnoj utrci na Nürburgringu.