Skip To Content
Naručivanje i dostava

Česta pitanja

Naručivanje i dostava

Koji su modeli dostupni?

Postoje četiri modela: ROCKS ELECTRIC, ROCKS ELETRIC TEKNO, ROCKS ELETRIC KLUB I ROCKS ELECTRIC KARGO. Svojoj narudžbi također možeš dodati raznu dodatnu opremu ili pakete usluga (Opel FlexCare). Više informacija o dodatnoj opremi možeš pronaći ovdje. Više informacija o paketima usluga možeš pronaći u trgovini OpelStore.

Gdje mogu kupiti dodatnu opremu ili zamjenske dijelove za svoj Rocks Electric?

Dodatnu opremu i određene zamjenske dijelove možeš kupiti na https://www.store.opel.hr ili kod ovlaštenog Opel partnera.

MyOpel

Otkrij najbolje značajke svog Opela

Potpuno smo otvoreni za sve tvoje potrebe u vezi s uslugama. Iskusi sve pogodnosti i funkcije aplikacije myOpel. Otkrij uzbudljive teme, personalizirane usluge i ponude koje su posebno prilagođene tebi i tvom Opelu.

Mogu li vidjeti informacije o vozilu Rocks Electric u aplikaciji myOpel?

Rocks Electric će biti dodan u aplikaciju myOpel u okviru sljedećeg ažuriranja. Sve korisne informacije će ti biti dostupne. Kreiraj račun već sada: www.myopel.hr

Nisam primio poruku e-pošte za aktivaciju računa myOpel. Kako se mogu prijaviti?

Provjeri je li poruka e-pošte za aktivaciju slučajno dospjela u mapu za neželjene poruke (spam). Ako nije, pokušaj se prijaviti – trebao bi dobiti nekoliko mogućnosti za ponovno slanje poruke e-pošte za aktivaciju.

Izgubio sam ili zaboravio lozinku za myOpel. Kako je mogu ponovno postaviti?

Ako zaboraviš lozinku, uvijek možeš stvoriti novu klikom na poveznicu „Zaboravili ste lozinku?” na početnoj stranici ispod dijela za prijavu. Ako problem i dalje postoji, obrati se našoj službi za korisnike. Pomoći će ti da stvoriš novu lozinku.