Inovacije
Svjetla Intelli-Lux LED Pixel

Predstavljamo revolucionarna prednja svjetla Intelli-Lux LED® Pixel1 – sljedeći korak u tehnologiji svjetala. Najbolji sustav u klasi poboljšava noćnu vidljivost trajnim snopom dugih svjetala bez zasljepljivanja kako bi se izbjeglo zasljepljivanje nadolazećih vozača. Svako se prednje svjetlo sastoji od 84 segmenta koji se prilagođavaju prometnim uvjetima tako da automatski isključuju pojedinačne jedinice. 

 

1 Dostupnost ovisi o ponudi

 
Noćni vid (Night Vision)

Iskoračite iz mračnog doba s Opelovim nevjerojatnim sustavom Night Vision1. Infracrvena kamera smještena sprijeda „vidi” ljude i životinje do 100 m ispred primjenom toplinske razlike između njih i njihove okoline, kao i njihov smjer kretanja, i prikazuje to na sklopu za informiranje vozača. Za još veću sigurnost sustav Night Vision koordinira sa sustavom automatskog kočenja u slučaju opasnosti kako bi se autonomno zaustavio u slučaju potencijalnih sudara.  

 

1 Dostupnost ovisi o ponudi. Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.

 
Automatsko kočenje u slučaju opasnosti
Sustav1 zvučno upozorava vozača o opasnoj situaciji pred njim. Ako se drugi automobil ili pješak previše približe, smanjuje brzinu ili zaustavlja vozilo. 

1 Automatsko kočenje u slučaju opasnosti s detekcijom pješaka automatski djeluje na brzinama iznad 5 km/h i ispod 140 km/h. Za brzine od 5 do 30 km/h mjerni parametar usporavanja za smanjivanje brzine udara u sudaru iznosi 0,9 g. Za brzine od 30 do 140 km/h sustav smanjuje brzinu za maksimalno 50 km/h. Iznad tog praga vozač mora sam kočiti kako bi dodatno smanjio brzinu.  Radni raspon brzine u sustavu automatskog kočenja u slučaju opasnosti s detekcijom pješaka ovisi o otkrivenoj prepreci (predmet u pokretu: od 5 do 140 km/h; predmet u mirovanju: od 5 do 80 km/h; pješak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.
 
Poboljšana pomoć pri parkiranju 1
Opel Grandland detektirat će parkirno mjesto i usmjeriti vas prema njemu. Sve što trebate učiniti jest ubrzati i kočiti. To je pametan potez.

1 Dostupnost ovisi o ponudi. Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču. 
Prednja kamera i kamera za pregled straga

Uz potpunu jasnoću vida imat ćete samopouzdanje za manevriranje čak i u skučenim prostorima. Napredna prednja kamera i kamera za pregled straga1 Opel Grandlanda detektiraju predmete koji su vam na putu i jasno ih prikazuju na zaslonu, čime parkiranje i vožnja unatrag postaju nevjerojatno laki.

 

1 Dostupnost ovisi o ponudi.

 
Pomoć za ostanak u traci i upozorenje na izlazak iz trake

Uživajte u višoj razini sigurnosti i osviještenosti tijekom vožnje. Pomoć za ostanak u traci (LKA)1,2 aktivno reagira na opasnu vožnju lagano usmjeravajući2 vozilo natrag u traku. Upozorenje na izlazak iz trake (LDP)3 upozorava vas kada nenamjerno izađete iz označene trake. 

 

1 Uz nadoplatu.

2 Ruke moraju ostati na volanu tijekom upotrebe.

3 Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.

 
Pomoć za uključivanje na autocestu

Pomoć za uključivanje na autocestu1 inovativna je sinergija Grandlandovih sustava koja kombinira napredni tempomat, funkciju Zaustavi i pokreni te pomoć za pozicioniranje u traci. Funkcionira kao poluautomatski sustav koji vam pomaže da se uključite na autocestu, pratite određenu traku ili vozilo ispred vas. Aktivira se pritiskom gumba, a kontrolu nad sustavom možete ponovno preuzeti u bilo kojem trenutku pomicanjem upravljača.

 

1 Uz nadoplatu, zahtijeva automatski mjenjač s 8 stupnjeva prijenosa.