Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


UVIJEK BUDNI.

Automatsko kočenje u slučaju nužde s detekcijom pješaka upozorava vozača na mogući sudar s pješakom ili drugim vozilom1. Ako vozač ne reagira, automobil automatski koči.

 

1 Automatski rad pri brzinama iznad 5 km/h i ispod 85 km/h. Pri brzinama od 0 do 30 km/h metrika usporavanja za smanjenje brzine udara iznosi 0,9 g. Pri brzinama od 30 do 85 km/h sustav smanjuje brzinu za najviše 22 km/h. Nakon tog praga, vozač mora sam kočiti kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon radne brzine sustava AEBPD ovisi o detektiranoj prepreci (mobilna prepreka: od 5 do 85 km/h; fiksna prepreka: od 5 do 80 km/h; pješak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

OSTANITE NA PRAVOM PUTU.

Pomoć za ostanak u traku upozorava vozača pomoću upozorenja na izlazak iz traka i lagano ispravlja upravljač ako vaš Combo Life počinje neočekivano skretati.

 

1 Automatski rad pri brzinama iznad 5 km/h i ispod 85 km/h. Pri brzinama od 0 do 30 km/h metrika usporavanja za smanjenje brzine udara iznosi 0,9 g. Pri brzinama od 30 do 85 km/h sustav smanjuje brzinu za najviše 22 km/h. Nakon tog praga, vozač mora sam kočiti kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon radne brzine sustava AEBPD ovisi o detektiranoj prepreci (mobilna prepreka: od 5 do 85 km/h; fiksna prepreka: od 5 do 80 km/h; pješak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

DRŽITE SIGURAN RAZMAK.

Automatski tempomat1 održava željenu brzinu od 30 do 160 km/h i koči ili ubrzava kako bi održao fiksni razmak od vozila ispred vas te omogućio sigurnu i opuštenu vožnju.

 

1Uz nadoplat

OZBILJNO PAMETNA BRZINA.

Sustav za prepoznavanje znakova ograničenja brzine očitava prometne znakove i prepoznaje promjene u ograničenju brzine te predlaže vozaču da prilagodi brzinu u skladu s ograničenjem.

 

1 Automatski rad pri brzinama iznad 5 km/h i ispod 85 km/h. Pri brzinama od 0 do 30 km/h metrika usporavanja za smanjenje brzine udara iznosi 0,9 g. Pri brzinama od 30 do 85 km/h sustav smanjuje brzinu za najviše 22 km/h. Nakon tog praga, vozač mora sam kočiti kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon radne brzine sustava AEBPD ovisi o detektiranoj prepreci (mobilna prepreka: od 5 do 85 km/h; fiksna prepreka: od 5 do 80 km/h; pješak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

PRVOKLASNA SIGURNOST

Šest zračnih jastuka uključujući bočne i zračne jastuke za vozača i suvozača vama i vašim putnicima pružaju visoku razinu sigurnosti u svakom trenutku.

 

1 Automatski rad pri brzinama iznad 5 km/h i ispod 85 km/h. Pri brzinama od 0 do 30 km/h metrika usporavanja za smanjenje brzine udara iznosi 0,9 g. Pri brzinama od 30 do 85 km/h sustav smanjuje brzinu za najviše 22 km/h. Nakon tog praga, vozač mora sam kočiti kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon radne brzine sustava AEBPD ovisi o detektiranoj prepreci (mobilna prepreka: od 5 do 85 km/h; fiksna prepreka: od 5 do 80 km/h; pješak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

OSTANITE BUDNI ZA UPRAVLJAČEM.

Upozorenje na umor vozača1 analizira uobičajeni način vožnje i prepoznaje znakove umora vozača. Sustav nizom upozorenja savjetuje vozaču da reagira.

 

1 Nakon dva sata vožnje pri brzinama iznad 65 km/h, zvučni signal upozorava vozača. Istovremeno, sustav izračunava razinu nepažnje na osnovu uobičajenog načina vožnje, kao što je sposobnost vozača da ostane u svojem traku. Ako detektira opasnu vožnju, sustav emitira niz sve glasnijih zvučnih upozoranja kako bi upozorio vozača da reagira. Razina nepažnje se smanjujuje nakon deset minuta sigurne vožnje. Izračunavanje prestaje kad brzina vozila padne ispod 65 km/h.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE