Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


30 % JAČA POTPUNO LED PREDNJA SVJETLA.

Potpuno LED prednja svjetla su 30 % jača od uobičajenih halogenih žarulja te osiguravaju optimalnu osvijetljenost u svim uvjetima vožnje.

 

  • Pomoć za duga svjetla: automatski prepoznaju nadolazeća vozila i prebacuju duga svjetla na kratka – nema opasnosti od zasljepljivanja drugih vozača
  • Svjetla za skretanje: pružaju bolju vidljivost pri skretanju i parkiranju. Automatski se uključuju pri brzinama ispod 40 km/h, kad uključite pokazivač smjera ili kad jače zakrenete upravljač. Noćna vožnja je sigurnija i opuštenija
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

180° KAMERA ZA PREGLED STRAGA.

Jasan pogled pri vožnji unatrag: panoramska kamera za pregled straga s prikazom od 180° omogućuje čak i pogled iza kutova, a automatska pomoć pri parkiranju osigurava uzbudljivo parkiranje bez korištenja ruku.

 

Kamera za pregled straga, u standardnoj ili panoramskoj izvedbi s prikazom od 180°, osigurava optimalnu vidljivost sa svih strana, prikaz iz ptičje perspektive te funkciju uvećanja. Nema više nevidljivih opasnosti kao što su objekti koji dolaze sa strane ili nadolazeći promet straga – kretanje je sada mnogo lakše i sigurnije. Funkcija uvećanja automatski se uključi ako je objekt udaljen manje od 70 centimetara. Pronalaženje parkirališta je opuštenije jer umjesto vas to sada radi automatska pomoć pri parkiranju. Omogućuje vam i izlazak s parkirališta uz kolnik bez korištenja ruku te manevriranje u svim smjerovima.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

HEAD-UP DISPLAY.

Head-up Display projicira ključne podatke na vjetrobransko staklo kako biste pogled sigurno držali na cesti.

 

Sljedeće korisne funkcije automatski se prikazuju na Head-up Displayu:

 

  • indikator brzine
  • prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine i prestanka ograničenja
  • postavke tempomata i sustava ograničenja brzine
  • upozorenje na frontalni sudar i navigacija.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

PAMETNO KOČENJE U SLUČAJU NUŽDE.

Za svaki slučaj: Zahvaljujući automatskom kočenju u slučaju nužde s detekcijom pješaka1, na cesti ste sada mnogo sigurniji i vi i drugi.

 

Automatsko kočenje u slučaju nužde1 otkriva pješake i druga vozila koja su vam možda promakla. Pri brzinama od 5 do 85 km/h sustav neprekidno mjeri razmak do drugih vozila te vas upozorava u slučaju prebrzog približavanja, odnosno premalog razmaka. Ako ne reagirate, sustav automatski pokreće kočenje u opasnosti i smanjuje brzinu vozila. Pri brzinama ispod 30 km/h automobil će kočiti do potpunog zaustavljanja.

 

1Uz nadoplatu. Automatski rad pri brzinama iznad 5 km/h i ispod 85 km/h. Pri brzinama od 5 do 30 km/h metrika usporavanja za smanjenje brzine udara iznosi 0,9 g. Pri brzinama od 30 do 85 km/h sustav smanjuje brzinu za najviše 22 km/h. Nakon tog praga, vozač mora sam kočiti kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon radne brzine sustava AEBPD ovisi o detektiranoj prepreci (mobilna prepreka: od 5 do 85 km/h; fiksna prepreka: od 5 do 80 km/h; pješak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sustavi pomoći vozaču namijenjeni su za pružanje pomoći vozaču u okviru ograničenja sustava. Odgovornost za vožnju ostaje na vozaču. Očekivana dostupnost od jeseni 201

PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE