AŽURIRAJTE SVOJU TEHNOLOGIJU BLUEINJECTION SADA. BESPLATNO JE!

Vlasnik ste Opelovog vozila s tehnologijom BlueInjection. Želimo učiniti vaše vozilo čišćim i ekološki prihvatljivijim i tako optimizirati upravljanje motorom određenih Opelovih modela pomoću tehnologije BlueInjection. Time će se bitno povećati učinkovitost emisija NOx u stvarnim uvjetima vožnje, imajući na umu budući standard emisija koji stupa na snagu u rujnu 2017.

 

Akcijom koju možete poduzeti sada, vaša će vozila dobiti Opelovu najnoviju tehnologiju na putu prema budućim zahtjevima u pogledu emisija.

Optimiziramo softver motora. Prednosti za vas:

 

Bez troška za vas

 

Ažuriranje traje manje od sata

 

Bez utjecaja na potrošnju goriva i performanse

Pretraga Opel partnera

Potražite Opel partnera tako da ispunite jedno ili više polja u nastavku:

DEŽURNA LINIJA

0800 627 1016

Je li vaš automobil prikladan za ažuriranje za AdBlue? Nazovite nas!

ŠTO JE OPELOVA TEHNOLOGIJA BLUEINJECTION?

BlueInjection je najnovija SCR dizelska tehnologija iz Opela koja koristi AdBlue®* za dodatno smanjenje razine dušikovih oksida i pridonosi čišćim emisijama.

 

*AdBlue® je registrirani zaštitni znak udruge Verband der Automobilindustrie e.V.

Prethodna
  • KADA DOPUNITI?

    Automobile sa sustavom BlueInjection treba redovito nadopunjavati sredstvom AdBlue® i između preporučenih servisnih intervala. No ne brinite, indikator na ploči s instrumentima pokazat će vam kad razina postane niska.

  • KAKO DOPUNITI ADBLUE®?

    Punjenje možete obaviti sami zahvaljujući širokom asortimanu boca. Ili jednostavno otiđite do svojeg lokalnog Opel partnera koji će obaviti punjenje.

Slijedeća
Prethodna
  • KADA DOPUNITI?

  • KAKO DOPUNITI?

Slijedeća

Tehnologija BlueInjection

Pogledajte videozapis

NAJČEŠĆA PITANJA O TEHNOLOGIJI BLUEINJECTION I SREDSTVU ADBLUE®.

Što je AdBlue®?

AdBlue® (ili DEF od engl. Diesel Exhaust Fluid, tekućina za ispušne plinove dizelskih motora) je čista i neotrovna tekućina bez boje i mirisa, koja se sastoji od 32,5 % uree i 67,5 % vode.
Budući da se uglavnom sastoji od vode, smrzava se na - 11 °C (32,5 %-tna koncentracija najniža je točka smrzavanja otopine uree u vodi). Stoga, kako bi se omogućio rad vozila u svim uvjetima, svi spremnici za AdBlue® imaju grijač koji odmrzava dovoljno tekućine za smanjenje emisija.

Što je SCR tehnologija?

SCR znači selektivna katalitička redukcija (engl. Selective Catalytic Reduction) i radi se o tehnologiji za smanjenje dušikovih oksida (NOx) iz ispušnih plinova dizelskih motora. Temelji se na tekućini AdBlue® (naziva se još i tekućina za ispušne plinove dizelskih motora), 32,5 %-tnoj otopini uree u pročišćenoj vodi, koja se ubrizgava u ispušnu cijev. Pod utjecajem visokih temperatura ispušnih plinova urea u tekućini AdBlue® oslobađa amonijak (NH₃) koji zatim reagira s dušikovim oksidima (NO i NO₂) u katalizatoru te nastaju neopasni dušik (N₂) i vodena (H₂O) para.

Postoje li druge mogućnosti osim SCR tehnologija?

SCR tehnologije predstavljaju najnovije tehnologije na putu prema budućim zahtjevima u pogledu emisija. Upravo zato je Opel odlučio uvesti BlueInjection (Opelovu SCR tehnologiju) u cjelokupnu dizelsku flotu počinjući od 2018.

Što se događa ako ne dolijem tekućinu?

Ako je spremnik za AdBlue® prazan, automobil se neće ponovno pokrenuti nakon što se isključi paljenje! Ne radi se o kvaru, nego o zakonski obaveznoj funkciji sustava. Ako dođe do toga, sustav treba dokraja napuniti kako bi se omogućilo ponovno pokretanje automobila.

Na što trebam obratiti pažnju kad kupujem AdBlue®?
  • Kao prvo, obratite pažnju na zaštitni znak AdBlue® i na standard ISO 22241-1 kao i DIN 70070.
  • Usto, izričito vam savjetujemo da koristite samo boce ili kante s hermetički zatvorenim spojem s cijevi za punjenje (obično pomoću navojnog prilagodnika). Na taj način smanjit ćete opasnost od prolijevanja.
  • Na kraju, s obzirom na to da AdBlue® ima ograničen vijek trajanja, provjerite rok uporabe prije punjenja.
Budući da se AdBlue® već koristi u gospodarskim vozilima, može li se AdBlue® dopuniti na postajama za kamione?

Ne preporučujemo punjenje na pumpama za AdBlue® koje postoje na mnogim benzinskim postajama za gospodarska vozila (kamione i autobuse) zbog brzine protoka koja je previsoka za osobna vozila. Usto, većinu mlaznica za kamione treba osloboditi magnetnim umetkom u glavi spremnika vozila, kojeg nema u Opelovim osobnim vozilima.

Dobra vijest je da sve više benzinskih postaja diljem Europe raspolaže s niskoprotočnim pumpama za AdBlue® posebno za osobna vozila. Punjenje pomoću takve pumpe lako je kao i punjenje dizelskog goriva.

Što trebam učiniti ako prolijem AdBlue® po automobilu i/ili odjeći?

Dođe li manja količina tekućine AdBlue® u kontakt s lakom vozila, obrišite je i po potrebi isperite zahvaćeni dio vodom.
Ako prolijete malo tekućine AdBlue® po odjeći i/ili rukama, samo ih dobro isperite čistom vodom.

Je li moguće dobiti veći spremnik za AdBlue®?

Opelova vozila nemaju tu mogućnost. Za svako vozilo postoji samo jedna veličina spremnika koji je dizajniran kako bi se optimiziralo pakiranje i poštivala ograničenja u pogledu mase.

Tko proizvodi AdBlue®?

AdBlue® je zaštićeni znak udruge VDA, za koji General Motors (Opelovo matično društvo) ima svjetsku licencu koja obuhvaća sve marke. Proizvode ga kemijske kompanije i samo licencirani proizvođači i distributeri mogu koristiti ime „AdBlue®”.

Informacije za naša osobna vozila

Informacije za naša laka gospodarska vozila

Close

Svaki spremnik za AdBlue® ima senzore koji će aktivirati niz poruka kad razina tekućine postane niska.

 

Tri su intervala:
• Kad je preostali doseg = 2400 km (ili manje, ovisno o potrošnji) – nakratko se prikaže svjetlo upozorenja na putnom računalu.
• Kad je preostali doseg < 1750 km – upozorenje se pojavi i ponovi svaki put kad uključite paljenje.
• Kad je preostali doseg = 900 km – upozorenje trepće dok ne dopunite.

 

Pozor! Ako se spremnik za AdBlue® isprazni, sustav treba dokraja napuniti kako bi se omogućilo ponovno pokretanje automobila.

Close

Otvor za punjenje nalazi se pokraj otvora spremnika za dizel (ili iza otvora u stražnjem odbojniku u slučaju Antare).
Poklopac otvora je u boji i može se otvoriti rukom.
Punjenje je moguće sa svim bocama i mlaznicama namijenjenima za osobna vozila, koje možete nabaviti na mnogim benzinskim postajama ili trgovinama. Ili, možete koristiti jednu od pumpi za punjenje sredstva AdBlue®, koje su namijenjene posebno za osobna vozila i dostupne na nekim benzinskim postajama. Nemojte koristiti pumpe za AdBlue® namijenjene za kamione i gospodarska vozila.
• Punjenje možete obaviti sami zahvaljujući širokom asortimanu boca. Ili jednostavno otiđite do svojeg lokalnog Opel partnera koji će obaviti punjenje.
• Dođe li manja količina sredstva AdBlue® u kontakt s lakom vozila, obrišite je i po potrebi isperite zahvaćeni dio vodom.

Close

  • Inovativna SCR (selektivna katalitička redukcija) tehnologija: BlueInjection je dio Opelovog sustava naknadne obrade ispušnih plinova.
  • BlueInjection je tehnologija koja direktno ubrizgava AdBlue® u ispušnu cijev uzrokujući kemijsku reakciju koja smanjuje štetne emisije dušikovih oksida pretvarajući ih u dušik i vodenu paru, koji nisu opasni za okoliš.
  • AdBlue® je čista, neotrovna, nezapaljiva tekućina bez mirisa, koja se sastoji od 32,5 % uree i 67,5 % vode.
Close

Pobrinuli smo se za to da vaše vozilo bude jednako učinkovito za vožnju kao i prije ažuriranja u pogledu uštede goriva, performansi i razine buke. Ažuriranje upravljačke jedinice motora imat će za posljedicu povećanje prosječne potrošnje tekućine AdBlue®. U nastavku pogledajte ključne podatke:

Kad preostane još 900 km do pražnjenja spremnika za AdBlue®, dobit ćete stalnu poruku:
Ponovno pokretanje motora onemogućeno nakon 900 km.

Ako ste primili navedeno upozorenje, nadopunite najmanje 5 l tekućine AdBlue®.

Ako je spremnik sasvim prazan, motor se neće pokrenuti.

 

* Potrošnja može varirati ovisno npr. o vašem načinu vožnje i opterećenju vozila.
** Spremnik treba dokraja napuniti.

 

Potrošnja goriva:

 

Insignia 2.0 CDTI
Potrošnja goriva u l/100 km: u gradu 5,8 – 5,5, izvan grada 4,0 – 3,6, prosječna 4,7 – 4,3; emisija CO₂ u g/km: prosječna 124 – 114.

U skladu s uredbom R (EC) br. 715/2007 (u važećoj verziji).