Prethodna
  • Opel, Onstar, Contact, FAQ, Header
Slijedeća

KONTAKTIRAJTE NAS.

Niste pronašli traženi odgovor u „Čestim pitanjima”? Potrebna vam je pomoć ili tražite dodatne informacije? Slobodno nas kontaktirajte. Naš servisni tim spreman je pomoći vam.

Nazovite nas

Lokalni besplatni broj: 0800 806 137

Uz plaćanje po lokalnoj tarifi: 01 300 0913

Međunarodni besplatni broj: +385 1 300 0913

Pošaljite nam e-mail

info@opel.hr

Pišite nam

OnStar Europe Limited

Griffin House, UK1-101-135, Osborne Road

Luton, United Kingdom, 333LU1 3YT

OPEL ONSTAR ČESTA PITANJA.

OPĆENITO

Općenito

Koji automobili imaju OnStar?

OnStar je dostupan za cijelu ponudu osobnih automobila, od Karla/Vive do Insignije.

 

Kako mogu dobiti OnStar?

OnStar će biti dostupan serijski za razine opreme Sport, Innovation i OPC, a uz nadoplatu za ostale. Za točne informacije o dostupnosti pogledajte konfigurator vozila. Kad kupite svoj novi Opel, vaš ovlašteni partner objasnit će vam kako možete dobiti OnStar i kako aktivirati usluge online.

 

Kako mogu početi koristiti OnStar?

Kad kupite vozilo opremljeno sustavom OnStar, morate se registrirati i aktivirati OnStar. Opel će vam poslati e-mail – jednostavno kliknite na poveznicu kako biste dovršili postupak aktivacije. Ako ste kupili rabljeno vozilo sa sustavom OnStar, pritisnite gumb za usluge kako biste razgovarali s OnStar savjetnikom i postavili svoj OnStar račun. U slučaju bilo kakvih pitanja, pritisnite gumb za usluge kako biste razgovarali s OnStar savjetnikom.

 

Kako mogu pristupiti svom OnStar računu?

Kad ste postavili račun, moći ćete pristupiti svom OnStar računu putem aplikacije myOpel.

Jesu li sve usluge dostupne za sve automobile?

Pojedine usluge nisu dostupne u određenim automobilima, više pojedinosti pogledajte pod „detaljni podaci po modelima”.

 

Mogu li ugraditi OnStar u svoj sadašnji automobil?

OnStar je dostupan samo s najnovijim Opel/Vauxhall modelima. Postojeći automobili ne mogu se opremiti sustavom OnStar.

 

Mogu li ugraditi OnStar u automobil neke druge marke?

OnStar je jedinstvena usluga dostupna samo s automobilima marke Opel/Vauxhall.

 

Kako mogu otkazati pretplatu?

Iako se nadamo da to nećete poželjeti, korištenje usluga OnStar možete prekinuti bilo kada. Na internetu idite na svoj OnStar račun i otkažite ga, ili pritisnite OnStar gumb za usluge u automobilu i razgovarajte sa savjetnikom koji će vam pomoći.
 

Hoće li OnStar raditi i na putovanjima u inozemstvu?

Da, usluge OnStar dostupne su diljem Europe. Pogledajte popis zemalja u odjeljku „Nabavite OnStar” kako biste vidjeli gdje su usluge dostupne.


Dobiva li moje osiguravajuće društvo podatke?

Ne. Vašem osiguravajućem društvu nećemo slati nikakve informacije. U stvari, vaše podatke nećemo slati ni jednoj trećoj strani osim ako vi to od nas ne zatražite.

 

Na kojim će jezicima OnStar biti dostupan?

OnStar je dostupan na 8 jezika: engleskom, francuskom, njemačkom, španjolskom, talijanskom, nizozemskom, poljskom i portugalskom.
Od kolovoza 2016. bit će dostupan i na ovim jezicima: bugarskom, češkom, danskom, finskom, grčkom, mađarskom, norveškom, rumunjskom, ruskom, slovačkom, slovenskom i švedskom. Radi što bržeg javljanja na vaš poziv, u iznimnim slučajevima može vam se najprije javiti savjetnik na engleskom jeziku.

 

Kako mogu postaviti jezik?

Vaš OnStar račun bit će postavljen na jezik koji odaberete prilikom upisa. Jezik svog računa možete promijeniti u svakom trenutku – idite na stranicu „moj profil”.
U bilo kojem trenutku možete promijeniti jezik u svom sustavu za informiranje i zabavu, čime će se automatski promijeniti i jezik na kojem OnStar savjetnik komunicira s vama (pogledajte jezike u pitanju gore). U slučaju odabira nekog drugog jezika, sustav vas povezuje sa savjetnikom koji govori engleski.

 

Mogu li isprobati OnStar besplatno?

Da. Za svaki novi automobil kupljen sa sustavom OnStar, dobiva se 12-mjesečno besplatno probno razdoblje korištenja usluga OnStar.

 

Prilikom vožnje u nekoj drugoj zemlji, hoće li mi OnStar naplatiti dodatne troškove ako zovem OnStar savjetnika?

Ako zovete iz automobila, kontaktiranje savjetnika putem sustava OnStar neće vam se naplatiti.

 

Kada započinje moje 12-mjesečno besplatno probno razdoblje korištenja usluga OnStar?

Vaše 12-mjesečno besplatno probno razdoblje počinje s prvom registracijom ili nakon što ovlašteni Opel partner isporuči vozilo, ovisno o tome što je prije, neovisno o aktivaciji korisnika.

 

Kada će biti dostupne nove usluge rezervacije hotela i pretrage mjesta za parkiranje?

Te su usluge već dostupne, službeni početak bio je s Insignijom.

Jesu li nove usluge dostupne za sve Opel/Vauxhall modele automobila?

Da, usluge su dostupne za sve Opel/Vauxhall modele automobila s ugrađenim sustavom OnStar.

Koliko koštaju usluge?

Plaćanje novih usluga pokriveno je pretplatom na OnStar ili besplatnim probnim razdobljem. Nove usluge ne iziskuju nikakav dodatni trošak. Rezervacija sobe preko savjetnika ista je kao i rezervacija putem aplikacije booking.com.

 

Jesu li usluge dostupne u svim zemljama EU-a?

Nove usluge dostupne su u svim zemljama u kojima usluge OnStar već postoje.

Cijene

Moram li plaćati usluge OnStar?

Kada kupite automobil sa sustavom OnStar, morate se prvo registrirati za usluge OnStar i zatim aktivirati svoje 12-mjesečno besplatno probno razdoblje. Nakon probnog razdoblja, trebate se pretplatiti na OnStar. Više detalja pogledajte pod "MyOnStar".

 

Mogu li isprobati OnStar besplatno?

Da. Za svaki novi automobil kupljen sa sustavom OnStar, dobiva se 12-mjesečno besplatno probno razdoblje.

 

Kada započinje moje 12-mjesečno besplatno probno razdoblje?

Vaše 12-mjesečno besplatno probno razdoblje počinje s prvom registracijom ili nakon što ovlašteni Opel partner isporuči vozilo, ovisno o tome što je prije, neovisno o aktivaciji korisnika.

 

Koliko će OnStar koštati nakon prvih 12 mjeseci?

Nakon jednogodišnjeg probnog razdoblja, cijena godišnje pretplate na usluge OnStar (to ne uključuje usluge Wi-Fi podataka) iznosi 750,00 kn godišnje (s uključenim PDV-om).

 

Koliko košta ako iz automobila nazovem OnStar?

OnStar možete zvati koliko god često želite, nema dodatnih troškova za pozive.


Prilikom vožnje u nekoj drugoj zemlji, hoće li mi OnStar naplatiti dodatne troškove ako zovem OnStar savjetnika?

Ako zovete iz automobila, kontaktiranje savjetnika putem sustava OnStar neće vam se naplatiti.

Nakon probnog razdoblja

Kako mogu kupiti usluge i podatke nakon besplatnog probnog razdoblja?

Idite na odjeljak „Nakon probnog razdoblja” za više informacija.

Zaštita podataka


Koje (osobne) podatke treba dati sustavu OnStar i u koje svrhe?
OnStar će prikupljati samo osobne podatke potrebne u svrhu identifikacije ili slanja pošte na vašu adresu za usluge na koje ste se pretplatili.

 

Mogu li spriječiti OnStar da koristi moje podatke?

OnStar neće prosljeđivati vaše podatke trećima bez vaše suglasnosti.

 

A što je s mogućnosti sustava OnStar da me prati i zna gdje sam?

OnStar vas ne prati. Samo vi određujete kada OnStar može koristiti informaciju o vašoj lokaciji – pomoću gumba za privatnost možete u svakom trenutku prikriti vašu lokaciju. Ako se predomislite, ponovno pritisnite gumb za privatnost kako biste otkrili svoju lokaciju za potrebe usluga OnStar. Samo u hitnom slučaju sustav to može poništiti radi zaštite vašeg života.

 

Koji podaci se prikupljaju?

OnStar prikuplja samo one podatke koje nam pošaljete kako biste dobili usluge OnStar na koje ste se pretplatili. Informacije o korisniku – kao što su ime, adresa, e-mail, informacije u svrhu zaštite, kao što je PIN, kontakti u nuždi (ako želite da u hitnom slučaju nazovemo vaše bližnje)
Podaci o vozilu – kao što je brojač prijeđenih kilometara, tlak u gumama, stanje ulja, razina goriva, dijagnostika,
Lokacija vozila – da bi se omogućilo preuzimanje odredišta, pomoć u slučaju krađe vozila i pomoć hitnih službi.

 

Mogu li odlučiti koji podaci će se prikupljati?

Da, možete. Zamolit ćemo vas da nam date osnovne podatke o korisniku prilikom registracije, kako bismo vam zakonito mogli pružati usluge OnStar. Ako to želite, prilikom registracije ili bilo kad nakon nje, možete nam dati i dodatne podatke npr. podatke o kontaktu u hitnom slučaju.

 

Kako znam koje podatke je prikupio OnStar?

Prilikom registracije za OnStar detaljno ćemo vas informirati o tome koji podaci će se prikupiti i u koje svrhe će se koristiti.

 

Kako će se ti podaci koristiti?

Podatke koje prikupi OnStar koristit ćemo samo kako bismo vam pružali usluge na koje ste se pretplatili. Nikada nećemo prosljeđivati vaše podatke trećima bez vaše suglasnosti.

 

Šalju li se podaci u druge zemlje?

Svi podaci usluga OnStar pohranjuju se na naše servere u Njemačkoj i ostaju u Europi. Neke od vaših općih podataka možda ćemo morati slati preko servera u SAD, npr. u svrhu obračuna i obrade plaćanja. Pojedinosti pogledajte u našoj Izjavi o zaštiti privatnosti.

SIGURNOST

Hitni slučaj

Što ako slučajno pritisnem crveni SOS gumb?
To se dogodi ponekad, nije nikakav problem. Ako ste povezani sa savjetnikom, samo ćemo provjeriti trebate li još nešto.

 

Što se događa ako doživim nesreću na mjestu sa slabim prijemom ili gdje nema dostupne mobilne mreže?

Veća krovna antena, koju dobijete sa sustavom OnStar, osigurava jači signal u usporedbi s onim vašeg mobitela, čak i u područjima sa slabim prijemom. Međutim, ako uopće nema mobilne mreže, OnStar usluge vjerojatno neće biti dostupne.

 

Mogu li koristiti vlastitu službu pomoći na cesti putem sustava OnStar?

Sa sustavom OnStar svojim korisnicima omogućujemo pristup prvorazrednoj službi za pomoć na cesti, Opel pomoć na cesti. Možemo im dati pojedinosti o vozilu i, u određenim situacijama, vašu lokaciju. Za sada nismo u mogućnosti istu uslugu pružati drugim davateljima usluga pomoći na cesti.

 

Kako funkcionira podrška službe pomoći na cesti?

OnStar pruža podršku pomoći na cesti.
Ako je vaš automobil pokriven razdobljem jamstva i uvjetima Opelove pomoći na cesti, na vašu će lokaciju poslati stručni tim za popravke. Ako je pokriće Opelove pomoći na cesti isteklo, davatelj usluge pomoći na cesti može vam naplatiti uslugu.

 

U kojim hitnim slučajevima mi OnStar može pomoći?

OnStar vam može pomoći u svim mogućim hitnim slučajevima u vozilu. Ako doživite nesreću, zatrebate hitnu medicinsku pomoć ili vidite nesreću na cesti i želite obavijestiti hitne službe, samo pritisnite crveni SOS gumb i pomoći ćemo vam.

 

Je li OnStar dostupan samo u hitnim slučajevima?

Ne. Osim pomoći u hitnim situacijama, OnStar omogućuje i mnogo dodatnih značajki. OnStar možete kontaktirati putem plavog gumba za usluge u automobilu ili putem aplikacije myOpel/MyVauxhall. Ako trebate adresu onog novog restorana, želite provjeriti zašto se upalila žaruljica upozorenja, ili ste zaboravili zaključati automobil, spremni smo vam pomoći 24/7, 365 dana u godini.

Hoće li OnStar uvijek raditi?
Usluge OnStar temelje se na bežičnim komunikacijskim mrežama i satelitskim sustavima lociranja. Veća krovna antena, koju dobijete sa sustavom OnStar, osigurava jači signal u usporedbi s onim vašeg mobitela te omogućuje bolju povezanost između sustava OnStar i vas i vašeg automobila – čak i u područjima sa slabim prijemom. U iznimnom slučajevima, u nekim udaljenijim područjima usluge OnStar možda neće imati signal pa neće moći raditi.

Pomoć u slučaju krađe vozila

Tko smije aktivirati blokadu paljenja?

Nakon što se prijavi krađa vozila, OnStar savjetnik može aktivirati blokadu paljenja.

POVEZIVANJE

Aplikacija za pametni telefon

Na kojim mobilnim uređajima je dostupna aplikacija myOpel/MyVauxhall?

Aplikacija myOpel dostupna je za mobilne uređaje Android i iOS.

 

Kako mogu preuzeti i instalirati aplikaciju myOpel/Vauxhall?

Aplikacija myOpel/ My Vauxhall može se preuzeti sa stranica trgovina Google Play Store i Apple AppStore.

OSOBNI POMOĆNIK

Rezervacija hotela

Koji je preduvjet za korištenje ove usluge?
Korisnik mora imati 18 godina i mora imati kreditnu karticu.

 

Može li savjetnik rezervirati bilo koji hotel?
Savjetnik može rezervirati svaki hotel koji je uključen u bazu podataka servisa booking.com. Ostali smještaj nije moguće rezervirati, no savjetnik može, na zahtjev, preuzeti odredište.

 

Može li savjetnik koristiti podatke o kreditnoj kartici pohranjene na mom OnStar računu?
Ne. Podatke o kreditnoj kartici treba poslati prije, tek nakon toga je moguće napraviti rezervaciju smještaja.

 

Može li savjetnik i otkazati moju rezervaciju?
Da, savjetnik može i otkazati rezervaciju. Savjetnik će vas obavijestiti o eventualnim troškovima otkazivanja.

 

Kako ću dobiti potvrdu o rezervaciji odnosno njenom otkazivanju?
Savjetnik će vam poslati e-mail s potvrdom servisa booking.com. U slučaju otkazivanja, dobit ćete i potvrdu od sustava OnStar. Na zahtjev, savjetnik može poslati adresu vašeg hotela u vašu ugrađenu satelitsku navigaciju.

Pronađi parkirno mjesto

Koje lokacije za parkiranje nudi usluga?
Usluga nudi parkiranje u garaži ili na ulici, ako postoji. Općenito, usluga pruža informacije o parkiralištima dostupnima u bazi podataka Parkopedia.

 

Može li mi savjetnik i rezervirati parkirno mjesto?
Ne. Savjetnik može samo potražiti parkirna mjesta i dati informacije o cijenama, radnom vremenu i o tome postoje li besplatna parkirališta. Na zahtjev, savjetnik može poslati adresu u vašu ugrađenu satelitsku navigaciju.

 

Koja je razlika između nove usluge parkiranja i one koja već postoji putem pretrage interesnih točaka (POI)?
Vaš savjetnik će koristiti novu uslugu parkiranja Parkopedia. Ova baza podataka pruža dodatne informacije kao što su cijene, radno vrijeme, posebne značajke ili besplatna parkirališta, ako postoje.

Dijagnostika

Vidim svjetlo upozorenja u automobilu. Može li mi OnStar objasniti što znači to svjetlo i savjetovati što trebam učiniti?

Da. U bilo kojem trenutku možete pritisnuti gumb za usluge i OnStar savjetnik će obaviti dijagnostičku provjeru najvažnijih sustava vašeg vozila, čak i dok vozite.

Preuzimanje odredišta

Moj Opel nema originalni navigacijski sustav, mogu li svejedno koristiti OnStar uslugu Preuzimanje odredišta?

Ne. Preduvjet za korištenje značajke Preuzimanje odredišta je tvornički ugrađen navigacijski sustav i relevantni kartografski podaci.

 

Kako to funkcionira?

Pritisnite gumb za usluge kako biste zatražili svoju interesnu točku (POI) ili adresu. Savjetnik šalje adresu u vaš tvornički ugrađen navigacijski sustav. Kad savjetnik završi razgovor, adresa će se vidjeti na navigacijskom sustavu. Odaberite adresu i navigacijski sustav će vam dati rutu.