ODABRAN POBJEDNIK MEĐU STUDENTIMA EKONOMSKOG FAKULTETA ZAGREB U NATJECANJU ZA IZRADU NAJBOLJEG MARKETINŠKOG PLANA.

01.06.2015.

Zagreb. Opel Hrvatska, marketinška agencija Grey WorldWide Zagreb i Ekonomski fakultet Zagreb odabrali pobjednika među studentima u natjecanju za izradu najboljeg marketinškog plana.

Pobjednik Marko Zabrdac (1988) – koji je izradio najbolji marketinški plan za lansiranje novog Opel KARL-a, imat će priliku provesti po 3 mjeseca na praksi u Opelu i agenciji Grey te tako dobiti uvid u rad marketinškog odjela jedne međunarodne kompanije, ali i marketinške agencije. Odabirom najboljeg marketinškog završen je tromjesečni praktični dio kolegija Marketinško planiranje na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu za studente diplomskog studija Marketing.

Ukupno 10 studenata sudjelovalo je u ovom edukativnom natjecanju koje za cilj ima potaknuti praktično razmišljanje temeljem prethodno usvojenih znanja na kolegiju Marketinško planiranje.

 

Nakon uputa od strane Opela, studenti su imali dva mjeseca za izradu svojih marketinških planova. Žiri su činili docent Ekonomskog fakulteta, dr. sc. Zoran Krupka, marketing menadžerica Opela Marija Klaić te direktor odnosa s klijentima agencije Grey WorldWide Zagreb Boris Rogan, koji su tijekom izrade planova bili studentima na raspolaganju i za dodatne konzultacije.

 

„Iako je teorija nezamjenjiv temelj, rješavanje praktičnih problema najbolji je način za razvoj – kako kognitivnih tako i kreativnih sposobnosti. Stoga naše studente što je više moguće stavljamo u situacije bliske realnosti, gdje dobivaju priliku iskusiti realne poslovne izazove. Zato je i ovaj projekt s Opelom od iznimne važnosti kako za naše studente tako i za naš edukativni princip u cjelini'', rekao je doc. dr. sc Zoran Krupka.

 

Marija Klaić, marketing menadžerica Opela, naglasila je kako je „Opelu iznimno zadovoljstvo što može pomoći fakultetu i njegovim studentima u što kvalitetnijem obrazovanju, i samim procesom natjecanja ali i kroz naknadno neprocjenjivo šestomjesečno iskustvo rada u praksi koje očekuje najboljeg studenta, te s druge strane što može dobiti uvid u svježe ideje mladih ljudi“.

 

Edukativni projekt izrade marketinškog plana za lansiranje novog Opel Karla prvi je takav projekt Opela u Hrvatskoj s nekom obrazovnom ustanovom, ali i prvi projekt ovog tipa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s nekom tvrtkom iz autoindustrije.