POČETAK PROIZVODNJE REVOLUCIONARNIH DIZELSKIH MOTORA U OPELU KAISERSLAUTERN.

17.12.2014.

Kaiserslautern/Rüsselsheim. Opel Kaiserslautern slavi dolazak novog motora. Redovna proizvodnja novog 2.0-litarskog dizelskog motora počela je posjetom Jima DeLuce, GM-ova izvršnog potpredsjednika globalne proizvodnje, i Petera Christiana Küsperta, potpredsjednika prodaje i postprodaje u Opel grupi. Ultramoderni motor već je usklađen sa strogim emisijskim standardima Euro 6.

 

 

Ovaj revolucionarni dizelski motor koji nudi 125 kW/170 KS i impresivan okretni moment od 400 Nm bit će dostupan s Opelovim modelima s vrha ponude – Insignijom i Zafirom Tourer. No novi CDTI ne zadivljuje samo snagom i okretnim momentom, nego i znatno smanjenom potrošnjom i emisijama. Razina buke i vibracija toliko je smanjena da motor nudi glatkoću rada dosad nepoznatu u ovom segmentu: novi je dizelski motor u praznom hodu čak pet decibela tiši od prethodnika.

 

Tako 2.0 CDTI ispunjava sve važne preduvjete modernog motora i povećat će privlačnost Opelova portfelja. On označava početak nove generacije velikih dizelskih motora koje će razviti inženjeri iz Torina i Rüsselsheima uz pomoć tima iz Sjeverne Amerike.

 

„Tvornica u Kaiserslauternu znatno pridonosi Opelovoj ofenzivi pogonskih sustava tako što proizvodi najmlađeg člana dvolitarske obitelji dizelskih motora. Ponosni smo što smo odabrani za proizvodnju tog revolucionarnog motora. Naš će iskusni tim ovladati tim zadatkom i isporučiti visoku kvalitetu na koju smo svi navikli“, rekao je Peter Winternheimer, vršitelj dužnosti upravitelja tvornice Opel Kaiserslautern.

 

Tvornica u Kaiserslauternu poznata je kao centar stručnosti za proizvodnju motora te dijelova karoserije i podvozja, a ima dugu tradiciju u konstrukciji motora. Od 1980. godine tu je proizvedeno više od devet milijuna motora. Dizelske motore proizvode od 1982., dok je 1996. podignuta nova tvornica dizelskih motora nakon čega je povećana proizvodnja.

 

Opel je nedavno najavio dodatna ulaganja u proizvodnju nove linije motora i mjenjača koja je planirana u Kaiserslauternu i drugim tvornicama.