OPEL PREDSTAVIO NACRT PLANA RASTA DO 2022.

13.06.2014.

Rüsselsheim. Opel je predstavio ažuriranu varijantu svoje poslovne strategije DRIVE!2022. Naime, tvrtka si je postavila pet strateških ciljeva: do 2022. Opel i Vauxhall namjeravaju doseći udio od 8 % europskog tržišta s naglaskom na rast dobiti. Cilj je ostvariti dobit (zarada prije oporezivanja, EBIT) od 5 %, te istovremeno dodatno povećati kvalitetu svojih proizvoda te zadovoljstvo kupaca i zaposlenika.

 

Opelov glavni izvršni direktor dr. Karl-Thomas Neumann rekao je: “Proteklih je mjeseci tim na čelu Opela radio na unaprjeđenju incijative DRIVE!2022. Već smo proveli pripreme za implementaciju plana u koracima. U tome nas posve podržava naša roditeljska tvrtka General Motors.“

 

Opel se fokusira na tri strateška prioriteta: modele, robne marke („brand“) i poboljšanje tržišnog položaja. Ofenziva modela i motora nastavlja se brzim tempom: od 2014. do 2018. plan je predstaviti ukupno 27 novih modela i 17 motora.

 

Drugi je strateški prioritet jačanje Opelova imidža kao emocionalne i pristupačne njemačke robne marke. Te se vrijednosti promiču kroz čimbenike poput tehničkih inovacija, njemačkih inženjerskih vještina i dobre vrijednosti za novac. Tehničke inovacije, primjerice, predstavlja OnStar – nova razina mogućnosti povezivanja u vozilima koja će počevši od 2015. pretvoriti automobil u bežični hotspot.

 

Ciljevi vezani uz tržišni udio i rast predstavljaju treći prioritet. Do 2022. Opel namjerava povećati tržišni udio u Njemačkoj sa 7,2 na 10 %. U Europi, uključujući Rusiju i Tursku, tvrtka namjerava povećati tržišni udio s trenutnih 5,8 na 8 %. Do 2022. Opel planira zajedno sa svojom britanskom sestrinskom robnom markom Vauxhall, zasjesti na drugo mjesto na europskom tržištu osobnih automobila.

 

Opel je prvi put najavio desetogodišnji plan DRIVE!2022 u ljeto 2012. Godine 2013. tvrtka je već ostvarila značajan operativni napredak: više je nego upola smanjila svoje gubitke u Europi. Opel očekuje da će 2014. biti godina izazova. S jedne strane tvrtka nastavlja poboljšavati svoje operativno poslovanje, a s druge jednokratni troškovi poput zatvaranja tvornice u Bochumu i promjenljivo tržište valuta negativno utječu na zaradu. Opel namjerava zahvaljujući cijelom nizu mjera – poput manjih troškova proizvodnje i strukturnih troškova, poboljšanog korištenja kapaciteta tvornica, većih prihoda od prodaje i poboljšanog profila robne marke – do kraja desetljeća ponovno poslovati u plusu.