DVIJE OPELOVE SVJETSKE PREMIJERE NA ŽENEVSKOM SAJMU AUTOMOBILA

08.02.2012.

Rüsselsheim. Opel će ove godine na Sajmu automobila u Ženevi (od 6. do 18. ožujka 2012.) s ponosom predstaviti dvije svjetske premijere: posve nov mali SUV Mokka i novu Astru OPC. Mokka je oličenje ovogodišnjeg mota ženevskog automobilskog sajma – „Vozimo u budućnost“, a Opel je prvi njemački proizvođač koji je ušao na brzorastući B-segment SUV-ova. Posjetitelji će se na Opelovoj konferenciji za medije 6. ožujka u 11.30 sati u Paviljonu 2 ženevskog centra Palexpo, moći uvjeriti da nova Mokka i Astra OPC proširuju Opelovu ponudu vozila, ali i donose još više emocija brandu i kupcima.

Novi kompaktni sportski kupe Astra OPC s 206 kW / 280 KS najsnažnija je Astra svih vremena koja kupcima nudi iskustvo sportske vožnje i pregršt emocija. Inače u Opelu, koji ove godine obilježava 150 godina postojanja, ima još razloga za slavlje: revolucionarna Ampera, električni automobil s produljenim dosegom među finalistima je natječaja „Car of the Year 2012“, a brand će predstaviti i futuristički e-bicikl „RAD e“. Opel također naglašava svoju vodeću ulogu u razvoju i implementaciji novih tehnologija novim ekskluzivnim sekvencijalnim dvostrukim turbo sustavom u Insignijinom 2.0 BiTurbo CDTI dizelskom motoru.

 

Svjetska premijera: kompaktna veličinom, velika stavom – nova Mokka

Usprkos svojoj dužini od 4,28 metara, u Mokkina se povišena sjedala udobno može smjestiti petero putnika. Ovaj je model ostvarenje Opelovog obećanja spajanja privlačnog dizajna s inovativnim tehnologijama i daškom luksuza, čineći ih pristupačnima širem segmentu kupaca. Tri učinkovita motora nude dinamično iskustvo vožnje: 1.6-litarski benzinski motor s 85 kW/115 KS, benzinski 1.4-litarski Turbo sa 103 kW/140 KS te 1.7 CDTI s 93 kW/130 KS. Sigurnost je povećana revolucionarnim tehnologijama, novim u B-segmentu SUV-ova, među kojima su sustavi pomoći vozaču temeljeni na prednjoj kameri Opel Eye kao i stražnja kamera.

Nova Opel Mokka dostupna je s prednjim pogonom i pogonom na sve kotače. Potonji (AWD) nudi visoku razinu stabilnosti i sigurnosti, uz istovremeno proširenje Mokkinih mogućnosti na vožnju u još nepovoljnijim uvjetima. Kada je potrebno oštrije upravljanje ili držanje ceste, sustav automatski prebacuje pogon na stražnje kotače. Standardne značajke koje poboljšavaju iskustvo vožnje kod svih verzija Mokke uključuju elektroničku kontrolu stabilnosti (ESC), kontrolu proklizavanja (TC) kao i pomoć pri kretanju na uzbrdici (HSA) te kontrolu vožnje na nizbrdici (HDC). Svi ovi sustavi unaprjeđuju udobnost i sigurnost, bilo da se radi o vožnji na uzbrdici ili nizbrdici.

 

Svjetska premijera: nova Astra OPC – najsnažnija Astra svih vremena

Svjetsku će premijeru u Ženevi imati i nabrijana verzija Astre GTC: Astra OPC. OPC-ov 2.0-litarski benzinski motor s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem razvija 206 kW/280 KS, uz okretni moment od 400 Nm te najveću brzinu od 250 km/h. Astra nikad nije bila brža! Jedna od glavnih karakteristika Astre OPC je njeno podvozje visokih performansi, HiPerStrut, koje omogućuje da ovaj model pruži čistu snagu bez kompromisa. U kombinaciji sa sustavom podvozja FlexRide koji donosi posebne načine vožnje Sport i OPC, Astra OPC nudi doista iznimne mogućnosti upravljanja.

Astra OPC opremljena je i sportskim sjedalima vrhunske tehnologije. Oba prednja sjedala poboljšavaju sportsku i dinamičnu komponentu iskustva vožnje uvođenjem revolucionarnih lakih materijala, niže pozicije sjedenja i poboljšane bočne potpore. Ušteda u masi novog školjkastog sjedala u usporedbi s uobičajenim iznosi čak 45%. Nova sjedala dolaze s 18 različitih postavki. Sve nove OPC tehnologije koje Opel uvodi moraju proći test izdržljivosti u dužini 10.000 kilometara na čuvenoj njemačkoj trkaćoj stazi Nürburgring, pri čemu 10.000 kilometara u ekstremnim uvjetima Sjevernog čvora ove trkaće staze odgovara 180.000 kilometara voženih u uobičajenim uvjetima.

Ove godine Opel ima nekoliko razloga za uzbuđenje oko Ženevskog sajma automobila. Ne samo da je ova godina jubilarna za Opel, jer se u njoj obilježava čak 150 godina postojanja ovog branda, nego je i Ampera, najnovija u nizu Opelovih inovacija, među finalistima prestižne nagrade „Car of the Year 2012“. U konkurenciji sedam vozila odabranih prije početka Ženevskog sajma, pobjednik će biti proglašen 5. ožujka, a proglašenje postati prva službena vijest sa Sajma.

 

Opelov e-bicikl “RAD e” nudi jedinstveno viđenje budućnosti

Opel će u Ženevi predstaviti svoju dizajnersku studiju „RAD e“ – futuristički e-bicikl koji upotpunjuje postojeću strategiju e-mobilnosti ovog branda i nudi koncept doista integrirane osobne i urbane mobilnosti. RAD e, prvi e-bicikl temeljen na principima automobilske konstrukcije i proizvodnje, krasi puno elemenata Opelove tipične dizajnerske filozofije, kao što su značajke u obliku bumeranga koje povezujemo s Amperom i konceptnim automobilom RAK e. Njegova kombinirana pedelek-tehnologija s 250-vatnim elektromotorom pruža vozaču motoriziranu podršku tijekom pedaliranja, čime je dobiven doseg od 60 do 145 kilometara. U tom smislu RAD e odgovara potrebama kupaca da budu mobilni i tamo gdje nije moguće ili nije dopušteno koristiti automobil. RAD e je predstavljen upravo u trenutku kada se polaže velika nada u e-bicikle glede razvoja budućih integriranih urbanih prijevoznih koncepata koji spajaju e-bicikle, automobile i autobuse. RAD e je, osim toga, pomno dizajniran i stilski privlačan podsjetnik na Opelove industrijske početke, kada je ovaj brand proizvodio bicikle. Tako su u kontekstu Opelove jubilarne godine u kojoj se slavi 150 godina postojanja dizajneri predstavili studiju koja je povijesno relevantna, a nudi i inovativno viđenje budućnosti.

 

Novi 2.0 BiTurbo CDTI kao kruna ponude dizelskih Insignija

Posjetitelji Ženevskog sajma imat će priliku naučiti više o Opelovom novom dinamičnom i visokoučinkovitom 2.0 BiTurbo CDTI dizelskom motoru koji će biti prvi put predstavljen u Opelovoj perjanici Insigniji. Insignia 2.0 BiTurbo CDTI daje 143 kW/195 KS i 400 Nm okretnog momenta, dok potrošnja goriva kreće od vrlo niskih 4,6 litara na 100 km (129 g/km CO2), čime je ovo jedan od najekonomičnijih automobila iz srednje klase. U srcu motora nalazi se sekvencijalni sustav dvostrukog turba – tehnologija koja je dosad bila rezervirana za nekoliko ekskluzivnih proizvođača. Ovo je također prvi put da će osobno vozilo biti opremljeno sustavom dvostrukog intercoolera s dva posve odvojena kruga hlađenja. Upravo su to ključne komponente koje ovaj novi dvolitarski motor čine iznimno responzivnim i agilnim.

Osim navedenoga, u ovu popularnu liniju uvedeno je još inovacija: svaka varijanta s pogonom na sve kotače uskoro će biti dostupna s podvozjem SuperSport s prednjim ovjesom posuđenim od Insignije OPC (Opel Performance Center).