Novi OPC – najsnažnija Astra svih vremena

08.11.2011.

Rüsselsheim. Nova Opel Astra GTC postala je još „opakija“: najbolje od novog sportskog kompaktnog kupea stiže tijekom ljeta 2012. godine u obličju varijante OPC (Opel Performance Center) visokih performansi. Astru OPC pogoni 2.0.-litarski turbo benzinski motor s izravnim ubrizgavanjem, dok su performanse 206 kW/280 KS i vršni okretni moment od 400 Nm. Sva ova snaga osigurava da Astra OPC može dosegnuti najveću brzinu od 250 km/h. Astra nikad nije bila brža!


Čitavo podvozje ovog sportskog automobila konstruirano je da pruži snagu bez kompromisa. U skladu s najboljom OPC-ovom tradicijom, ovaj je model detaljno testiran i ugođen na Sjevernom čvoru (Nordschleife) trkaće staze Nürburgring u Njemačkoj, pod budnim okom Opelovog zaštitnog lica Joachima Winkelhocka. Posebno je fino podešeno u pogledu lateralne dinamike te za vrhunsku upravljivost, a specijalan ovjes prednjih kotača i HiPerStrut Astre GTC predstavljaju idealan temelj. Pored značajke HiPerStrut, OPC također ima sve prednosti posve prilagodljivog sustava kontrole podvozja FlexRide. Podvozje FlexRide omogućuje vozaču da izoštri karakterističnu krivulju amortizera kao i odziv upravljača i papučice gasa. Štoviše, vozač to može učiniti pritiskom na gumb „Sport“ i „OPC“. No OPC model ide i korak dalje: opremljen je diferencijalom s ograničenim proklizavanjem na prednjoj osovini, čime OPC dobiva na stabilnosti i boljem upravljanju. Primjerice, OPC bolje drži podlogu prilikom izlaska iz zavoja pri većim brzinama - čak i na mokroj podlozi. Vrhunski sustav kočnica iz radionice čuvenog proizvođača Bremba osigurava kvalitetno usporavanje vozila te najveću moguću stabilnost, čak i u trenucima iznimnog pritiska.

Ekskluzivna karoserija Astre GTC OPC izraz je čiste strasti prema snazi i brzini. Astra GTC sa svojim trkaćim duhom dosad je bila najemocionalniji izraz Opelove dizajnerske filozofije, no verzija OPC pokazuje svoju „nabildanost“. OPC izgleda još više sportski zahvaljujući posebno oblikovanom prednjem i stražnjem odbojniku, bočnim stranicama, aerodinamičnom krovnom spojleru te dvjema ispušnim cijevima trapezoidnog oblika. U unutrašnjosti ovaj kompaktan sportski automobil ima sportska sjedala, ravan sportski upravljač presvučen kožom te posebne instrumente.