Pretraga Opel partnera

Potražite Opel partnera tako da ispunite jedno ili više polja u nastavku:

NOVA MERIVA: PROŠIRENA PONUDA DIZELSKIH MOTORA S PRVAKINJOM FLEKSIBILNOSTI.

22.09.2010.

• Učinkovite performanse: osam motora snage od 55 kW/75 KS do 103 kW/140 KS
• Fleksibilnost: FlexDoors, FlexSpace i FlexRail postavljaju nove standarde u segmentu
• Elegancija: fluidna vanjština i svijetla, prozračna unutrašnjost s panoramskim krovnim prozorom

Opel - Nova Opel Meriva: proširena ponuda dizelskih motora s prvakinjom fleksibilnosti

Cannes/Rüsselsheim. Premda se već našla na naslovnim stranicama automobilskih časopisa zbog svojeg stila, svestranosti i privlačnosti, nova fleksibilnija Opel Meriva sada proširuje svoju ponudu dizelskih motora kako bi obiteljima ponudila još veći izbor.


Uz raspon snage od 55 kW/75 KS do 96 kW/140 KS, kupci sada mogu između pet dizelskih i tri benzinska motora odabrati onaj koji najbolje odgovara njihovim potrebama, no Merivina fleksibilnost ne počiva samo na izboru motora. Druga generacija Opelovog malog jednovolumena elegantnog je izgleda, s dinamičnim linijama i skulpturalno oblikovana. Osim toga, nudi i velik izbor revolucionarnih tehnoloških značajki koje optimiziraju korištenje prostora u unutrašnjosti automobila. Meriva je također ergonomski dizajnirana tako da su automobil i putnici u neprestanoj učinkovitoj i sigurnoj interakciji.


Razvijena kako bi bila prvakinja fleksibilnosti, Opel Merivu krasi svestranost uz velik osjećaj za ergonomiju – ona je prvi automobil na svijetu koji je dobio certifikat udruge nezavisnih liječnika i ortopeda pod imenom Akcija za zdrava leđa (Aktion Gesunder Rücken, AGR) za svoj sustav ErgoFlex. Ovaj se sustav sastoji od:

  • dodatno poboljšanog sustava stražnjih sjedala FlexSpace. Iako je sam princip naslijeđen od prve Merive, sada je potrebno manje još intuitivnijih pokreta kako bi se pomaknula stražnja sjedala i promijenio raspored. S FlexSpaceom na stražnjoj klupi može sjediti jedan, dva ili tri putnika, a da i dalje ostane dovoljno mjesta za prtljagu. Poseban raspored sjedala omogućuje da iza sjede dva putnika s dodatnim prostorom za ramena i noge.
  • inovativnih stražnjih vrata koja se otvaraju unatrag i tako olakšavaju ulaženje i izlaženje iz vozila, čineći ove dvije radnje elegantnima i praktičnima. Zahvaljujući ovim vratima roditeljima je lakše smjestiti djecu u posebne automobilske sjedalice. Nazvana su FlexDoors, pune su veličine i otvaraju se nezavisno od prednjih vrata. Za optimalan pristup i praktičnost, vrata FlexDoors (kao i prednja vrata) otvaraju se pod kutem od maksimalno 84 stupnja, što je puno više od konvencionalnih vrata (67 stupnjeva). Također dolaze s robusnim, praktičnim rukohvatima smještenima na središnjem stupu.
  • prednja sjedala su vodeća u klasi po mogućnosti podešavanja – 240 mm naprijed/natrag i 65 mm po visini – čime ih korisnici različitih dimenzija mogu podesiti prema svojim potrebama. Također su dostupna, kao opcija, posve prilagodljiva sjedala koja je certificirao AGR, s dodatnom mogućnosti nagiba, pojačanom podrškom za lumbarni dio leđa i produžetkom za bedra.
  • opcionalni nosač bicikala FlexFix, koji svesrdno preporučuje i AGR, integriran je u stražnji odbojnik i čuva vaša leđa od dizanja većih tereta. AGR naglašava da, osim toga, lakoća korištenja FlexFixa potiče tjelovježbu. Na kraju, ovaj je nosač još jedan dokaz Opelove fokusiranosti na fleksibilnost.

Prostor za pohranu značajno se povećao u cijeloj kabini zbog učinkovitog korištenja prostora između dva prednja sjedala. Ovo je omogućila revolucionarna konzola FlexRail koja se sastoji od međusobno zamjenjivih jedinica za pohranu koje klize na aluminijskim nosačima smještenima između prednjih sjedala, na dohvat ruke vozača i suvozača. Sustav FlexRail konstruiran je zahvaljujući visoko pozicioniranoj ručici mjenjača i električnoj ručnoj kočnici koja dolazi kao standardna oprema.

Optimalna kombinacija izražajnog dizajna i inovacija za svakodnevno korištenje

Nova Meriva je optimalna kombinacija izražajnog dizajna i praktičnih inovacija. Dizajnirana i razvijena u Njemačkoj, ona pametno koristi Opelovu/Vauxhallovu novu dizajnersku filozofiju prema kojoj „umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost“ kako bi donijela novo poimanje svrhovitosti i stila u segment malih jednovolumena.


Dizajnom se vanjština odmaknula od izgleda kutije kakav se dosad najčešće povezivao s jednovolumenima. Umjesto toga, Meriva ima fluidan obris i spuštajuću liniju krova koju kombinira sa skulpturalnim linijama kao što je ona oštrice na prednjim vratima koja donosi osjećaj pokreta i dramatičnosti bočnom dijelu karoserije. Najuočljivija novost su, međutim, sada već svima poznata vrata koja se otvaraju unatrag – FlexDoors, dodatno naglašena valovitom linijom prozora.


Unutrašnjost nije izgubila ništa od svoje funkcionalnosti. Merivin pametan sustav stražnjih sjedala omogućuje da se stražnji dio vozila brzo transformira i prilagodi količini prtljage i broju putnika. Ovdje se posebno ističe pojačana vidljivost koja je moguća zbog povišenog smještaja sjedala, a sustav FlexSpace omogućuje da kabina bude prostrana.


Zadržavši ugodnu obgrljujuću ploču s instrumentima koja je postala karakteristična za novi Opelov dizajn, dizajneri su optimizirali prostor na razne pametne i elegantne načine zahvaljujući prvenstveno novom sustavu konzole FlexRail kao i pretincima za pohranu u prednjim vratima u koje se mogu smjestiti velike, 1,5-litarske boce. Opel je također sofisticirano koristio boju i detalje kako bi naglasio urbane trendove pomoću tkanine i ukrasnih elemenata. Ukupno gledano, Meriva nudi čak 32 pretinca za pohranu – od džepova na naslonima do ladica ispod sjedala.


Širok panoramski krov – najveći u ovom segmentu – čini da unutrašnjost bude svijetla i prozračna. Ovo će posebno primijetiti putnici na stražnjoj klupi, što je značajno za ovakve automobile kod kojih će stražnja klupa biti popunjena češće nego kod tradicionalnih limuzina ili karavana.


Grijani upravljač je također jedan od dodataka koji se inače ne mogu sresti u ovom segmentu.

Motori: preko smanjenja dimenzija i ugradnje turbopunjača do učinkovitih performansi

Najveća novost ljeta 2010. je predstavljanje tri važna dizelska motora za koje Opel smatra da će na njih otpadati većina prodanih Meriva u Europi. Dizelska ponuda kreće s 1.3-litarskim CDTI motorom s kontrolom izgaranja u zatvorenoj petlji, što je prva primjena ove napredne tehnologije koja štedi gorivo na ovako malom motoru, a tu su i promjenjiva geometrija i superučinkovit prijenos. Novi ecoFLEX motor, verzija 1.3 CDTI-ja, s niskom potrošnjom i niskim emisijama snage je 70 kW/95 KS i sada je predstavljen prvi put.


1.7-litarski CDTI motor sada je dostupan za Merivu u dvije izvedbe – snage 81 kW/110 KS i 96 kW/130 KS. Ovo su prvi motori s potpuno integriranim i interno dizajniranim sustavom D1 za upravljanje dizelskim motorima, koji služi kao podrška voznoj dinamici i učinkovitosti. Zajedno ova poboljšanja smanjuju emisije štetnih plinova, poboljšavaju ekonomičnost i smanjuju buku i vibracije na minimum. Istovremeno pružaju ugodnu i dinamičnu vožnju.


Kompletna ponuda dizelskih motora je sljedeća:

  • Početni 1.3 CDTI (55 kW/75 KS) s prosječnom potrošnjom goriva samo 4,9l/100 km te samo 129 g/km CO2.
  • Novi 1.3 CDTI u ecoFLEX varijanti (70 kW/95 KS) troši 11,2% manje goriva te nudi 21% više snage od Merivinog ecoFLEX motora prošle generacije. Treba mu samo 4,5 l/100 km te emitira 119 g/km CO2.
  • 1.7 CDTI (74 kW/100 KS) dolazi sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem za ugodnu vožnju – što je izvrsno za gradsku upotrebu.
  • Novi 1.7 CDTI motor (81 kW/110 KS) prvi će put biti predstavljen s Merivom sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
  • Novi 1.7 CDTI (96 kW/130 KS) s vrha ponude zamjenjuje varijantu s 92 kW/125 KS iz prošle generacije. S rastom vršnog okretnog momenta većim od 7% s 300 Nm pri nižim brzinama rada motora, troši svega 5,2l/100 km.


Ponuda benzinskih agregata sastoji se od triju varijanti nove generacije 1.4-litarskog viševentilskog motora:

  • 1.4-litarski model (74 kW/100 KS) s početka ponude jedini je motor sa standardnim usisom zraka i nudi promjenjiv rad ventila i poboljšan protok zraka.
  • Posve novi 1.4 Turbo snage 88kW/120 KS sa 175 Nm vršnog okretnog momenta ima u Merivi svoju premijeru, zamjenjujući motor 1.6 sa 105 KS. Novi motor emitira 10% manje ugljičnog dioksida i troši 10% manje goriva, a daje 15-postotno povećanje snage.
  • Još snažnija verzija 1.4 Turbo snage 103 kW/140 KS vrh je ponude. On nudi 200 Nm vršnog okretnog momenta i opremljen je 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. U usporedbi s 1.8 motorom iz Merive prethodne generacije, novi 1.4 Turbo motor nudi 14-postotno povećanje okretnog momenta i 10-postotno smanjenje emisija ugljičnog dioksida.


Svi su motori sukladni s emisijskim standardom Euro 5. Svi dizelski motori standardno dolaze s filtrom za čestice čađe. Opelova tehnologija Start/Stop, koja se sada može naći na Corsi, a uskoro i na Astri, bit će uključena u ponudu Meriva iduće godine, kada se također očekuje verzija na plinski pogon.

Meriva - pionir u raznim područjima

Kada je 2003. predstavio prvu generaciju Merive, Opel je stvorio novi tržišni segment malih, cjenovno pristupačnih jednovolumena. Sa svojim svestranim sustavom stražnjih sjedala FlexSpace, visokim položajem putnika te prostranom kabinom, Meriva je bila konstantno vodeća u segmentu tijekom svojeg životnog vijeka, i to ne samo po prodaji – premda je prodano više od milijun Meriva – nego i po kvaliteti. Meriva je imala najmanji postotak kvarova u konkurenciji 113 različitih modela prema podacima njemačkog TÜV-a u 2007. godini.


Druga generacija Merive koja je prvi put predstavljena javnosti u ožujku 2010. u Ženevi i dalje nadilazi očekivanja: iako se našla u prodajnim salonima tek u lipnju, Opel je do kraja kolovoza primio čak 60.000 narudžbi. Nova Meriva proizvodi se u španjolskom gradu Zaragozi.

Preko smanjenja dimenzija i ugradnje turbopunjača do učinkovitih performansi

  • Izbor između osam motora, od 55 kW/75 KS do 103 kW/140 KS
  • Dizelski motori s turbopunjačem donose spoj ekonomičnosti u potrošnji goriva i većeg okretnog momenta
  • Prvi put s Merivom: novi dizelski motor 1.7 CDTI ima šesterostupanjski automatski prijenos
  • Među benzinskim motorima i novi učinkoviti 1.4 turbo s 88 kW/120 KS

Cannes/Rüsselsheim. Ponuda motora nove Merive fokusirana je na učinkovite performanse koje su u skladu s Opelovom strategijom smanjenja i ugrađivanja turbopunjača. Svi motori sukladni su s emisijskim standardima Euro 5, a svi dizelski motori standardno su opremljeni filtrom za čestice čađe.


Dizelski motori počinju s 1.3-litarskim CDTI agregatom s kontrolom izgaranja u zatvorenoj petlji, što je prva primjena ove napredne i ekonomične tehnologije u tako malom motoru, a tu je i turbopunjač s promjenjivom geometrijom te učinkovit prijenos. Zajedno ove tehnologije donose smanjenu emisiju štetnih plinova, smanjenu potrošnju goriva te smanjenje vibracija i buke. Istovremeno rezultiraju i ugodnom i glatkom vožnjom.


  • Na početku ponude je verzija 1.3 CDTI (55 kW/75 KS) s prosječnom potrošnjom goriva samo 4,9l/100 km te svega 129 g/km CO2
  • Novi 1.3 CDTI ecoFLEX motor (70 kW/95 KS) nudi 11,2% manju potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova od svojeg prethodnika s 55 kW/75 KS

Najnovija generacija 1,7-litarskog CDTI motora smanjuje emisiju štetnih plinova, smanjuje buku i vibracije te povećava ukupan užitak u vožnji preko viših performansi i okretnog momenta. 1.7 CDTI je Opelov prvi motor s upravljačkim sustavom D1 za dizelske motore, koji je proizvod Opeovih inženjera. Za kupce to znači da će njihov automobil duže zadržati prvotne performanse, posebno voznost i učinkovitost. Modul D1 također olakšava servisiranje: nudi cijeli niz novih dijagnostičkih značajki i alata koji omogućuju servisnim timovima da točnije nadziru komponente motora.


Ponuda 1.7 CDTI Merivinih motora sastoji se od:

  • 1.7 CDTI (74 kW/100 KS), koji dolazi s automatskim mjenjačem za ugodniju vožnju, čineći ovaj motor dobrim izborom za gradsku upotrebu;
  • 1.7 CDTI (81 kW/110 KS), koji se pojavljuje prvi put s Merivom sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem;
  • 1.7 CDTI (96 kW/130 KS) koji zamjenjuje varijantu s 92 kW/125 KS. S okretnim momentom koji raste od 280 do 300 Nm pri nižim brzinama rada motora, ovaj motor troši samo 5,3 l dizela na 100 km, što je 5,5% manje od prethodnika, a pri sportskijoj vožnji.
Dizelski motori
1.3 CDTI  
1.3 CDTI ecoFLEX 
1.7 CDTI Auto 
1.7 CDTI
1.7 CDTI  
Prijenos
5-stupanjski ručni 
5- stupanjski ručni
6-stupanjski automatski 
6-stupanjski ručni
6-stupanjski ručni 
 Emisijski standard
 Euro 5
Euro 5
 Euro 5
 Euro 5
Euro 5
 Zapremina (cm3)
1248
1248 
 1686
1686 
1686
Maksimalna snaga
(kW/KS pri rpm) 
55/75 pri 4000
70/95 pri 4000 
74/100 pri 4000
81/110
pri 4000 
96/130 pri 4000
Vršni okretni moment
(Nm pri rpm) 
180 pri 1750 - 2500
 180 pri 1750 – 3500
260 pri 1700 - 2550 
280 pri 1750 - 2500
300 pri 2000 - 2500 
Ubrzanje 0 - 100 km/h (sekunde)
16.9 
13.8
13.9 
11.8
9.9 
Potrošnja goriva, kombinirana (l/100 km)
4.9 
 4.5
6.4 
 5.2
5.2 
Emisija CO2 (g/km)
129 
119
168 
138
138 

Ponuda benzinskih motora obogaćena novom generacijom 1.4-litarskog agregata

Ponuda benzinskih agregata sastoji se od triju varijanti nove generacije 1.4-litarskog viševentilskog motora:

  • 1.4-litarski model sa 100 KS s početka ponude jedini je motor sa standardnim usisom zraka i nudi promjenjiv rad ventila i poboljšan protok zraka.
  • Posve novi 1.4 Turbo snage 88kW/120 KS s 175 Nm vršnog okretnog momenta ima u Merivi svoju premijeru, zamjenjujući motor 1.6 sa 105 KS. Novi motor emitira 10% manje ugljičnog dioksida i troši 10% manje goriva, a daje 15-postotno povećanje snage.
  • Još snažnija verzija 1.4 Turbo snage 103 kW/140 KS vrh je ponude. Ona nudi 200 Nm vršnog okretnog momenta i opremljen je 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. U usporedbi s 1.8 motorom iz Merive prethodne generacije, novi 1.4 Turbo motor nudi 14-postotno povećanje okretnog momenta i 10-postotno smanjenje emisija ugljičnog dioksida.
Benzinski motori
1.4 
1.4 Turbo
1.4 Turbo 
Prijenos
5-stupanjski ručni
5-stupanjski ručni  
6-stupanjski ručni
Zapremina (cm3)
Euro 5 
Euro 5
Euro 5
Maksimalna snaga (kW/KS pri rpm)
74 / 100
pri 6000 
88 / 120 pri 4800 - 6000
103 / 140 pri 4900 - 6000 
Vršni okretni moment (Nm pri rpm)
130 pri 4000 
175 pri 1750 - 4800
200 pri 1850 - 4900 
Ubrzanje 0 - 100 km/h (sekunde)
13.9 
11.5
10.3 
Potrošnja goriva, kombinirana (l/100 km)
6.1 
6.1
6.7 
Emisija CO2 (g/km)
144
143
156 

Sustavi prijenosa uključuju i 6-stupanjski automatski, nov za Merivu

Šesterostupanjski ručni mjenjač, koji nudi širok raspon omjera i ekonomičan najviši stupanj prijenosa, dolazi s benzinskim 1.4 turbo motorom snage 103 kW/140 KS kao i varijantama 1.7 CDTI 81 kW/110 KS i 1.7 CDTI 96 kW/130 KS.


Nov za Merivu je prilagodljivi šesterostupanjski automatski prijenos za 1.7 CDTI motor snage 74 kW/100 KS s funkcijom ActiveSelect koja omogućuje sekvencijalan odabir brzine preko ručice mjenjača. Specifičan dizajn ovog novog sustava prijenosa, smještenog oko osovine, daje kompaktne dimenzije za povećanu zonu deformacije u slučaju sudara, više mjesta u kabini te nižu liniju poklopca motora nego što bi bilo moguće s konvencionalnim dizajnom s odmakom od osovine.


Svi ostali motori - 1.4-litarski (74kW/100 KS), 1.4-litarski (88kW/120 KS), 1.3 CDTI (70 kW/95 KS) i 1.3 CDTI (55 kW/75 KS) - dolaze s peterostupanjskim ručnim mjenjačima. Odabrane su dvodijelne mjenjačke kutije zbog njihovih prednosti i učinkovitosti kao i raspodjele mase što pridonosi ekonomičnoj potrošnji goriva. Sve mjenjačke kutije uključuju trostruku sinkronizaciju u prvoj i drugoj brzini što olakšava kretanje i mijenjanje brzina.

Poboljšana dinamika novog ovjesa

  • Poboljšana vozna dinamika: širi trag i novi koncept ovjesa
  • Unaprijeđen osjećaj i preciznost: novi elektrohidraulički sustav servo upravljanja
  • Bolja aktivna sigurnost: veće kočnice i napredni ESC


Cannes/Rüsselsheim. Opelovi inženjeri razvili su za Merivu novi ovjes i upravljanje kako bi osigurali da dinamične performanse i udobnost vožnje odgovaraju njenoj vizualnoj privlačnosti.


Vozna dinamika poboljšana je zahvaljujući snažnijem stavu nove Merive. Uz ukupnu dužinu 4.288 mm, Meriva sada ima 15 mm duži međuosovinski razmak, dok je prednji trag kotača širi 39, a stražnji 45 mm u odnosu na prvu generaciju kako bi se poboljšala upravljivost i udobnost vožnje. Elektrohidraulički servo zamijenio je prethodno posve električni sustav upravljanja.


Širi stav pridonosi i stabilnijem upravljanju te time i boljem držanju ceste. Prednja i stražnja osovina uzete su od Zafire, što približava Opelov novi mali jednovolumen standardima više, kompaktne klase.


Osnovna struktura karoserije, sada 7,6 posto torzijski čvršća nego kod modela prethodnika, također pruža zdrav temelj za poboljšanje Merivinog sustava ovjesa te pomaže da se smanje buka i vibracije unutar kabine.


Opelovi inženjeri optimizirali su potencijale Merivinog novog širokog stava dizajniranjem nove geometrije ovjesa koja donosi bolje upravljanje i kvalitetu vožnje. Sprijeda je ovjes tipa McPherson s povećanim gornjim ležištima koji odvajaju putanje opruge i amortizera radi poboljšanja odziva upravljača i udobnosti vožnje. Opruge su također dizajnirane kako bi odolijevale bočnim opterećenjima, što smanjuje trenje pri gibanju amortizera.


Donje kontrolne ručice pričvršćene su za hidroformirani podokvir šupljeg poprečnog presjeka koji je pritegnut za karoseriju uz korištenje gumenih podložaka kako bi se kabina izolirala od vibracija, tako da je Merivin interijer tiši i udobniji. Kontrolne ručice opremljene su hidrauličkom zaštitom tako da dodatno smanjuju vibracije pri upravljanju.


U stražnjem dijelu je zadržana torzijska polukruta osovina koja štedi prostor, dok je debljina osovine povećana za 0,6 mm kako bi odgovarala zahtjevima nove geometrije. Elektrohidraulički sustav servo upravljanja zamjenjuje stari posve električni sustav zbog Merivinih većih dimenzija, većih guma i željenih unaprjeđenja u osjećaju vožnje i upravljanju. Sustav je ugođen za veće uživanje u vožnji uz manje neželjenih vibracija.


Mogućnost usporavanja je zahvaljujući dvostrukom kočničkom sustavu veća, s većim diskovima kočnica sprijeda i straga. Dostupne su dvije veličine kočnica, ovisno o snazi motora:


  • S 1.3 CDTI, prirodno zračenim 1.4 i 1.4 Turbo (88kW/120KS) motorima Opel je ugradio 280-milimetarske samoventilirajuće diskove sprijeda (povećanje od 20 mm u odnosu na prethodnu generaciju Merive) i 264 mm velike bubnjeve (24 mm veći) straga.
  • Sa 103 kW/140 KS 1.4 turbo benzinskim motorom i svim 1.7 CDTI motorima dolaze 308 mm velike samoventilirajuće disk-kočnice sprijeda (28 mm veće od prošle generacije) te 264 mm veliki bubnjevi straga (nepromijenjeno u odnosu na prethodnu Merivu).


Kako bi se dobilo više mjesta u kabini, Meriva dolazi s električnom ručnom kočnicom (EPB) kao standardnim dijelom opreme. Elektronička kontrola stabilnosti (ESC) standardno dolazi s novom Merivom i ugođena je za progresivno funkcioniranje uz izbjegavanje preuranjenih intervencija.

Nekonvencionalan pristup

  • Estetski doživljaj: ekspresivna nova Opelova dizajnerska filozofija nastavlja se s Merivom
  • Jedinstven identitet: valovita središnja linija naglašava inovativni koncept FlexDoors
  • Topla i udobna: interijer visoke kvalitete donosi cijeli niz naprednih rješenja za svakodnevnu uporabu


Cannes/Rüsselsheim. Nova Opel Meriva pametno koristi dizajnersku filozofiju „umjetničke skulpturalnosti koja susreće njemačku preciznost“ već viđenu kod Insignije i Astre kako bi donijela nov osjećaj svrhovitosti i stila u segment jednovolumena. Dizajn je dinamičan, samopouzdan i individualistički, sa siluetom koju karakterizira izdužena i spuštena linija krova.


Meriva nudi vlastitu interpretaciju Opelovih prepoznatljivih prednjih svjetala u obliku krila te motiva oštrice bočnih dijelova karoserije. Istaknuta rešetka na kojoj se nalazi Opelov logo upotpunjena je velikim prednjim svjetlima u obliku orlovskih očiju kao kod nove Astre, a u sklopu njih su Opelova prepoznatljiva dnevna svjetla u obliku krila.


Gledano iz profila, novu Merivu odlikuje njena inovativna valovita bočna linija koja daje naslutiti praktičnost stražnjih vrata FlexDoors. Linija stražnjeg prozora spuštena je pet centimetara čime je poboljšana preglednost za putnike na stražnjem sjedalu, posebice djecu.


Izgled stražnjeg dijela je jedinstven za Merivu. Zahvaljujući prepoznatljivim posebno oblikovanim staklima s crnim premazom, oko lagano klizi s krova prema integriranom mjestu za registracijsku tablicu. Kromirani ukrasi s integriranom tipkom za otvaranje vrlo je zgodno poravnat s kristalnim prozorom svjetla za vožnju unatrag. Ovakva velika, skulpturalna svjetla također odražavaju dizajn svjetala na Astri te sadržavaju Opelova prepoznatljiva dnevna svjetla u obliku krila.


U unutrašnjosti, promjene su revolucionarne te spajaju moderan stil, inovativnu svestranost i naglasak na wellness kakav dosad nije viđen u ovoj klasi. Spuštajuće linije prednjeg dijela u obliku krila nastavljaju se na vrata, dok efekt obgrljavanja stvara ugodan ambijent. Podignuta sjedala i veliki prozori donose putnicima bolju vidljivost u svim smjerovima.


U kabini je puno mjesta za pohranu zahvaljujući FlexRailu, revolucionarnom konceptu prilagodljive pohrane na središnjoj konzoli. Novi za Merivu je i panoramski krov u punoj dužini koji kabinu čini još prostranijom i prozračnijom. Dug gotovo dva metra i s električnom zavjesom, ovo je jedan od najvećih krovnih prozora u klasi malih jednovolumena. Dostupan je opcionalno s paketima opreme Enjoy i Cosmo.


Dizajneri su koristili teksturirane materijale visoke kvalitete i standarda završne obrade, kakvi se obično nalaze u puno skupljim vozilima. Završna obrada otvora za zrak, ručice mjenjača i središnje konzole upotpunjuju dojam iznimne kvalitete.


Kupci će također moći birati iz iznimno bogate ponude boja i materijala u kojima dolaze presvlake: od klasičnih, preko modernih, do urbanog šika. To je dosad najveći izbor ikad ponuđen s nekim Opelovim modelom.


Kvaliteta počinje modelom s početka ponude, Selection, koja nudi vrhunsku kvalitetu tkanine s čistim, smirenim i minimalističkim uzorcima sofisticiranog izgleda.


Oprema Enjoy dolazi u tri izvedbe. Interijer u boji Jetblack sa srebrnim detaljima skladan je i moderan. Dolazi sa satenski kromiranim elementima i tkaninom u lagano kontrastnim bojama. Izvedba Cocoa/Medium Dark Cocoa nudi topao interijer – klasičnu profinjenost s daškom suvremenosti. Jetblack/Red Curry oživljava interijer živim bojama koje će se posebno svidjeti ljudima sportskog duha koji vole biti moderni. Također su dostupne crne kožne presvlake.


Oprema iz višeg ranga Cosmo nudi na izbor dvije izvedbe, obje obogaćene satenski kromiranim detaljima. Jetblack/Dark Galvanized je muževna kombinacija boja sportskog štiha. Novo za Merivu je korištenje reljefne tkanine u kombinaciji s tkaninom Morrocana i srebrnim detaljima. Interijer u bojama Cocoa /Light Galvanized je pravi modni izričaj iz područja profinjenog urbanog stila. Topla boja interijera kombinirana je s velikim, svijetlim i prozračnim detaljem u obliku krila na ploči s instrumentima. Reljefna tkanina dolazi s posebnim prošivima i detaljima u živahnoj narančastoj boji. Također su dostupne crne kožne presvlake.

Nova Meriva: postavlja nove standarde u prilagodljivosti interijera

  • Prva automobilska prednja sjedala koja su dobila certifikat organizacije AGR
  • Opelova je fleksibilnost u službi ergonomije
  • Lakša pohrana zahvaljujući FlexRailu i drugim izvrsnim konceptima


Cannes/Rüsselsheim. Meriva je zamišljena tako da bude u učinkovitoj i sigurnoj interakciji sa svojim putnicima. Opelovi su inženjeri i dizajneri bili tako dobri u ispunjenju tog svojeg cilja da je ovaj jednovolumen prvi automobil na svijetu koji je dobio certifikat nezavisne udruge liječnika i ortopeda pod imenom Akcija za zdrava leđa (Aktion Gesunder Rücken, AGR), i to za svoje četiri inovacije koje zajedno čine Opelov sustav ErgoFlex.


Povećana fleksibilnost proširena je na sve aspekte nove Merive. Inovativni sustav stražnjih sjedala FlexSpace naslijeđen od prve generacije Merive dodatno je razvijen i rafiniran. Sada je potrebno manje pokreta kako bi se pomaknula stražnja sjedala i promijenio njihov raspored. Stražnja se sjedala mogu gurnuti unatrag i prema središtu kabine kako bi se otvorio veći prostor za dvoje putnika s puno mjesta za noge, ili se vanjska sjedala mogu gurnuti naprijed kako bi se produžio prostor prtljažnika i napravilo dovoljno mjesta za troje putnika.


Preklapanjem sjedala dobiva se prtljažni prostor od 1.500 litara, a taj je manevar sada posve lagan. Za spuštanje naslona dovoljno je jednom rukom prihvatiti i povući traku. Dodatne trake omogućuju preklapanje naslona stražnjih sjedala iz kabine kao i iz prostora prtljažnika.


Sjedala iz sustava FlexSpace omogućuju putnicima na stražnjoj klupi da sjede povišeni, iznad putnika na prednjim sjedalima, u takozvanom „kazališnom rasporedu“ koji nudi odličnu preglednost ceste.


Nova velika i udobna prednja sjedala slične su strukture kao ona u Astri i Insigniji. Nude mogućnosti podešavanja vodeće u klasi – 240 mm naprijed/natrag i 65 mm po visini – čime ih korisnici različitih dimenzija mogu podesiti prema svojim potrebama. Također su dostupna, kao opcija, posve prilagodljiva sjedala koja je certificirao AGR, s dodatnom mogućnosti nagiba, pojačanom podrškom za lumbalni dio leđa i produžetkom za bedra te prilagodljivim naslonom za glavu s četiri položaja.


Stručnjaci iz AGR-a također preporučuju Opelov inovativni nosač za bicikle FlexFix jer biciklisti ne moraju naprezati leđa kako bi stavili nosač na krov automobila, a onda na njega digli i bicikle. FlexFix se izvlači i uvlači u stražnji odbojnik kao ladica i dosta je nisko. Za njegovo korištenje nisu potrebni posebni alati, vijci ili prostor za pohranu u garaži. Na nosač se mogu smjestiti dva bicikla, a kada nije u upotrebi uvlači se neprimjetno u Merivin stražnji odbojnik. Ovo motivira vlasnike Merive da češće voze bicikle i provode vrijeme vani krećući se. FlexFix je dostupan kao dodatna oprema.


Vrata nove Merive otvaraju novu dimenziju u pristupu stražnjem sjedalu svojim jedinstvenim vratima koja se otvaraju unatrag. Vrata FlexDoors su pune veličine te se otvaraju nezavisno od prednjih vrata zahvaljujući korištenju robusnog B-nosača koji osigurava povećanu krutost i pasivnu sigurnost.


Vrata FlexDoors olakšavaju ulaženje i izlaženje iz automobila bez potrebe za iskretanjem ili klizanjem po sjedalu, čak i kada nema puno prostora. Za optimalan pristup, FlexDoors se može otvoriti pod maksimalnim kutem od 84 stupnja – puno šire od uobičajenih 67 stupnjeva standardnih vrata – te dolaze s robusnim rukohvatima na B-nosaču za čije je korištenje dovoljna intuicija. Putnici na Merivinim prednjim i stražnjim sjedalima imaju na raspolaganju jednak prostor za ulazak, i to u kombinaciji s četiri međutkuta otvaranja.


Sustav FlexDoors je posebno praktičan za roditelje koji se moraju nagnuti u kabinu kako bi pričvrstili dječju sjedalicu ili zavezali djetetu sigurnosni pojas. Kada se prednja i stražnja vrata otvore istovremeno, stvara se svojevrsna sigurnosna zona: stražnja vrata više ne dijele dijete od roditelja. Ovo pomaže roditeljima da imaju svoje mališane na oku kada oni, primjerice, izlaze iz automobila. Također je prirodnije i praktičnije vozaču ili suvozaču otvoriti stražnja vrata kako bi na stražnje sjedalo stavili jaknu, torbu sa spisima ili kišobran.


FlexDoors također dodaje dašak stila. Ulaženje i izlaženje iz auta sada je puno prirodnije, a pored toga i izgleda puno elegantnije.


Ukupno gledano, prostor za pohranu se značajno povećao u cijeloj kabini. Meriva nudi ukupno 32 dostupne lokacije za spremanje stvari koje se najčešće nalaze u automobilima. Revolucionarni sustav konzole FlexRail koji se sastoji od međusobno zamjenjivih jedinica za pohranu koji klize na aluminijskim nosačima smještenima između prednjih sjedala također značajno povećavaju ergonomiju nove Merive i istovremeno nude klizan i prilagodljiv, a udoban naslon za ruku. Sustav FlexRail konstruiran je zahvaljujući visoko pozicioniranoj ručici mjenjača i električnoj ručnoj kočnici koja dolazi kao standardna oprema.


Poseban, opcionalni adapter omogućuje da se modularni FlexRail naslon za ruku i držač čaše montiraju na naslon preklopljenog srednjeg stražnjeg sjedala kako bi putnici na stražnjoj klupi uživali u još većem komforu.

Opelova poznata fleksibilnost s Merivom dovedena na novu razinu

  • Opel predstavlja vodeće značajke i tehnologije po pristupačnim cijenama
  • Najveći izbor presvlaka i boja interijera za svačiji ukus
  • Bogata oprema za sigurnost putnika


Cannes/Rüsselsheim. Osim sustava ErgoFLEX, s novom se Merivom predstavlja cijeli niz inovativnih tehnologija po povoljnoj cijeni te su ponuđeni bogati paketi opreme koji pružaju izvrsnu vrijednost za novac. Zajedno čine ovaj elegantan i mali, no prilagodljiv i ergonomičan jednovolumen još boljim.


Nove standardne značajke, kao što je električna ručna kočnica, otvaranje poklopca prtljažnika preko tipke osjetljive na dodir te prilagodljiva stop-svjetla, sada su dodana osnovnom paketu u kojemu su primjerice vrlo prilagodljivo sjedalo vozača, upravljač podesiv po visini i širini i električni vanjski retrovizori te podizači prednjih stakala.


Među naprednim funkcijama i značajkama su:


Električna ručna kočnica (EPB). Ova vrlo kompaktna značajka koju je lako koristiti zamjenjuje uobičajenu mehaničku ručnu kočnicu. Umjesto povlačenja poluge vozač jednostavno pritišće gumb smješten blizu mjenjača koji električnim putem aktivira stražnje kočničke čeljusti. Stražnje kočnice automatski se deaktiviraju kada se vozilo pomakne. Električna ručna kočnica također oslobađa prostor između prednjih sjedala koji je sada optimalno iskorišten zahvaljujući jedinstvenoj središnjoj konzoli FlexRail. Električna ručna kočnica dio je standardne opreme sa svim varijantama.


Prilagodljiva prednja svjetla (AFL). Hvaljeni Opelov sustav svjetala koji čini vožnju sigurnijom prilagođen je za Merivu korištenjem halogenih žarulja. On uključuje dinamičko zakretno svjetlo za bolju preglednost ceste ispred vozila jer snop prednjeg svjetla zakreće do 15 stupnjeva u skladu s kutem upravljača. Kao pomoć u upravljanju automobilom pri manjim brzinama, tu je statičko svjetlo u zavojima koje osvjetljava područje do maksimalno 90 stupnjeva od smjera kretanja. Kada se vozi unatrag, statičko svjetlo se pali i osvjetljava mjesto za parkiranje. Dostupno kao opcija.


Pojačana zaštita putnika. Sa svojim bogatim paketom mjera za sigurnost putnika, Merivina kabina je sigurna koliko i udobna, a tu je i napredan dizajn karoserije koji povećava sigurnost. Standardna oprema su: sigurnosni pojasevi s trima točkama zatezanja na svim sjedalima, prednji zračni jastuci, dvostruki predzatezači pojaseva na prednjim sjedalima, upozorenje za vezanje pojaseva na prednjim sjedalima, Opelov patentirani sustav lomljenja pedala u slučaju frontalnog sudara, upravljački sustav koji apsorbira energiju udarca, deaktivacija suvozačkog zračnog jastuka kako bi se moglo pričvrstiti dječje sjedalo okrenuto prema natrag te vanjski nosači za dječje sjedalo ISOFIX. Bočni zračni jastuci u prednjim sjedalima s dvama komorama za prsište i zdjelicu, zračne zavjese pune dužine te upozorenje za vezanje pojaseva na stražnjim sjedalima standardni su dio opreme u paketima Enjoy i Cosmo, a opcionalni kod Selectiona.


Kad se aktiviraju zračni jastuci i predzatezači, automatski se uključuje i cijeli niz dodatnih sigurnosnih mjera: pale se svjetla koja upozoravaju da se dogodila nezgoda, otključavaju se sva vrata, pale se svjetla u kabini, a gase se grijanje/hlađenje kabine i pumpa za gorivo.


Prilagodljiva stop-svjetla upozoravaju vozače iza vas da je aktiviran ABS pri brzinama iznad 30 km/h, i to bljeskanjem pet puta u sekundi. Uključuje sva tri stop-svjetla.