Pretraga Opel partnera

Potražite Opel partnera tako da ispunite jedno ili više polja u nastavku:

SVJETSKA PREMIJERA: GTC PARIS – SKULPTURA U POKRETU.

Prve snimke vanjštine: Opelova vizija kompaktnog sportskog hatchbacka.

08.09.2010.

Rüsselsheim. Opelov potpredsjednik dizajna Mark Adams dao je svom timu zadatak: „Pokažite mi najemotivniju stranu nove Opelove dizajnerske filozofije prema kojoj umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost.“ Kao odgovor dizajnirali su konceptni automobil GTC Paris, koji će biti prvi put izložen na sajmu Mondial de l’Automobile 2010, od 2. do 17. listopada.


Dolazeći neposredno iza nove generacije Astre Sports Tourer, koja će također biti prvi put predstavljena na Pariškom sajmu automobila, GTC Paris je idući korak za Opelovu novu i osvježenu liniju vozila.


Inspiracija za ovaj koncept došla je dijelom iz citata uzetog iz romana Richarda Bacha Galeb Jonathan Livingston – „… i brzina je bila čista ljepota“. Ta je fraza utjelovljena u samom karakteru ovog automobila: u njegovim dinamičnim linijama, predivnim skulpturalnim površinama te širokom, robusnom stavu. Ovaj kompaktni automobil s trima vratima je moderan i istovremeno čistih linija te se doima vrlo posebno, gotovo svečano. GTC Paris je stvoren kako bi bio pristupačni automobil iz snova, te donosi njemačku inženjersku preciznost i inovacije upakirane u dojmljiv dizajn.


„Željeli smo izraziti najemocionalniju stranu Opela kao branda, pa vjerujem da ovo vozilo stvara određeni vizualni dojam koji naglašava njegov dinamičan i sportski karakter“, rekao je Adams.

Prepoznatljivo Opel – s emocionalnim pristupom visokim performansama

Sa svojom dužinom od 4,46 metara, GTC Paris je idealne veličine za kompaktan sportski automobil, no opet nudi dovoljno prostora za pet putnika. Većina automobila-ikona pri dizajniranju je crtana s boka, a mnoge je moguće nacrtati u dva-tri oštra poteza. Isti je slučaj i s Opelovim novim konceptnim automobilom: iz profila su dizajneri do maksimuma podigli tenzije ograničivši broj linija u GTC-u Paris. Slično kao tetive kod trkača-sprintera, ove linije stvaraju napetost i skulpturalnu formu. One zapravo funkcioniraju kao temelj na koji se nadograđuju detalji i površine, koje se pak nadovezuju na kotače na vrlo sportski i dinamičan način.


Opelov prepoznatljiv motiv oštrice ovdje je prisutan na isti način kao kod Insignije – kao profinjen, napet nabor duž bočnog dijela automobila. Druga linija kreće od ručice na vratima do stražnjeg dijela naglašavajući dramatičan izgled ovog vozila površinama koje se protežu do donjih rubova karoserije i širokih ramena. Treća linija koja slijedi siluetu krova završava fino poliranim aluminijskim ukrasom i naglašava liniju prozora, po kojoj pogled klizi do naglašenog integriranog spojlera.


Prednji dio je čist no ipak pun značaja te se na njemu nalazi za Opel tipičan središnji nabor. On je dodatno naglašen snažnim, vrlo uskim prednjim svjetlima u obliku orlovskog oka koja izgledaju kao zagrade u kojima se nalaze profinjeni kromirani logo i dramatična spuštena trapezoidna rešetka – kao podsjetnik na sportski karakter automobila. Karakteristična LED dnevna svjetla obrubljena su vrlo precizno izrađenim kromiranim umetcima koji su sami za sebe mala umjetnička djela.


Širok stav posebno je naglašen straga gdje proporcije vozila najviše upadaju u oko. Ovo je dodatno akcentuirano LED stražnjim svjetlima koja noću izgledaju poput izduženih krila.

Revolucionarne tehnologije u službi visokih performansi

Najbolje od Opelovih tehnologija za kompaktnu klasu dodatno su dovedene do najsportskije moguće razine kako bi se ugradile u novi GTC Paris. Podvozje je posebno dizajnirano kako bi imalo osobito širok stav. Sastoji se od složene polukrute osovine s Wattsovom vezom, što je Opelova specifičnost. Tu je i nova, poboljšana izvedba prilagodljivog mehatroničkog ovjesa FlexRide te prednji elektronički diferencijal s ograničenim pomakom. GTC Paris stoji čvrsto na zemlji svojim dinamičnim 21-inčnim gumama.


Motor GTC-a Paris je četverocilindrični 2.0-litarski turbo s direktnim ubrizgavanjem te maksimalnim brojem konjskih snaga i okretnog momenta. Dolazi s tehnologijom Start/Stop dokazujući da vozači mogu uživati u visokim performansama uz maksimalnu učinkovitost potrošnje u uvjetima gradske vožnje. Prijenos je šesterostupanjski ručni.