Pretraga Opel partnera

Potražite Opel partnera tako da ispunite jedno ili više polja u nastavku:

ASTRA SPORTS TOURER - SPORTSKI KARAVAN.

11.11.2010.

• Sportski: skulpturalan, dinamičan izgled odražava agilno upravljanje

• Vrhunska praktičnost: iznimne funkcionalnosti prtljažnika

• Velik izbor: proširena ponuda motora obogaćena tehnologijom Start/Stop

Opel - Opel Astra Sports Tourer - sportski karavan

Istanbul/Rüsselsheim. Nova Astra Sports Tourer donosi stil, praktičnost i ekološki prihvatljive tehnologije u segment kompaktnih karavana, pružajući vlasnicima mogućnost da koriste jedno vozilo za profesionalne i istovremeno privatne potrebe.


Dijeleći istu Opelovu dizajnersku DNK i ime Sports Tourer sa svojom većom sestrom Insignijom, Astra Sports Tourer također dolazi sa sličnim fokusom na prvoklasnu kvalitetu i funkcionalnost. Na skulpturalnost unutrašnjosti već viđenu kod Astre hatchback, dodana je mogućnost prijevoza veće količine prtljage. Učinkovit dizajn prtljažnika koji omogućuje utovar impresivnih 1.550 litara tereta praćen je pametnim, luksuznim značajkama kao što su nova stražnja sjedala FlexFold – sustav kojim se stražnja sjedala preklapaju na dodir gumba.


Sportski izgled Astre Sports Tourer prati jednako sportsko iskustvo vožnje. Novi karavan dijeli isti inovativni stražnji ovjes i mehatroničko podvozje FlexRide kao i hatchback-verzija. Ostale značajke, vodeće u klasi, kao što su prilagodljiva prednja svjetla AFL+ i ortopedski certificirana ergonomska prednja sjedala dodaju dašak luksuza i sigurnosti užitku vožnje.


Velik izbor motora sastoji se od devet ekonomičnih agregata i nudi raspon od 70 kW/95 KS do 132 kW/180 KS. Tehnologija Start/Stop koja također štedi gorivo bit će prvo predstavljena na motoru 1.3 CDTI (70 kW/95 KS) početkom iduće godine, a donijet će i smanjenje emisije ugljičnog dioksida na samo 109 g/km.


Opel je bio među prvim proizvođačima automobila u Europi koji je početkom pedesetih predstavio karavansku karoserijsku izvedbu. Nova Astra Sports Tourer tako profitira od Opelove stručnosti u dizajniranju i konstrukciji karavana koja traje duže od 50 godina.


Astra Sports Tourer nastavit će se na trend izvrsne prodaje svoje hatchback sestre za koji je dosad zaprimljeno gotovo 200.000 narudžbi. Posljednjih nekoliko godina oko 25% svih Astri prodanih u Europi bile su karavani.


Zamišljena i razvijena u Opelovom međunarodnom centru za tehnički dizajn u njemačkom Rüsselsheimu, Astra Sports Tourer će se proizvoditi u Opelovom pogonu u Ellesmere Portu u Velikoj Britaniji. U prodajnim salonima će se naći početkom 2011. godine.

Nova Opelova dizajnerska filozofija prvi put u primjeni u klasi kompaktnih karavana

Astra Sports Tourer sada u segment kompaktnih karavana uvodi Opelovu uzbudljivu novu dizajnersku filozofiju prema kojoj umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost. Zamišljena paralelno sa svojom hatchback sestrom, karavanska izvedba ima vlasititi specifični identitet. Sportske, skladne proporcije daju joj jedinstven izgled tako da nije samo karavanska verzija hatchbacka.


Počevši od B-nosača pa prema kraju vozila, čitava karoserija je potpuno nova. Sportski karakter Astre Sports Tourer definiran je prozorom koji se naginje prema D-nosaču i snažnom linijom ramena koja kulminira u širokim, skulpturalnim stražnjim svjetlima koja odaju dojam naglašene snage.


Elegantan izgled naglašen je dugim i tankim krovnim nosačima koji se prirodno stapaju sa širokim krovnim spojlerom integriranim u vrh poklopca prtljažnika. Njegovi široki kutevi stvaraju dinamičan profil koji je u savršenoj ravnoteži sa spuštenim dizajnom prednjeg dijela. Za Astru prepoznatljiv motiv oštrice utkan u bočni dio karoserije ispred stražnjih kotača pridonosi iluziji pokreta.

Prostran prtljažnik oblikovan i opremljen kako bi olakšao pristup

Elegantna karoserija skriva iznenađujuće prostran prtljažnik. Dubok i ravnih stranica, ovaj posve presvučen prtljažnik lišen je bilo kakvih neiskoristivih kuteva.


Astra Sports Tourer je prvi karavan izvan premium segmenta koji nudi funkciju daljinskog preklapanja sjedala. Ova ergonomska funkcionalnost stražnjih sjedala FlexFold omogućuje povećanje kapaciteta prtljažnika s 500 na 1.550 litara jednostavnim pritiskom gumba. Tada se automatski oslobađa i spušta svaki od naslona stražnjeg sjedala, djeljivog u omjeru 60/40. Više nije potrebno hodati oko vozila kako bi se pojedinačno spustio svaki dio naslona stražnjeg sjedala. Opelovi inženjeri dizajnirali su sustav tako da funkcionira i kada se stražnji sigurnosni pojasevi ne uklone s naslona. Sa spuštenim naslonima, duljina poda ptrljažnika povećava se na impresivnih 1.835 mm – što je 28 mm više od aktualnog modela Astre karavan.


Astra Sports Tourer pridružuje se kompaktnim automobilima iz luksuznog segmenta po tome što nudi pokrov u prtljažniku koji se može koristiti na dva načina. Kao pokrov za brzi pristup (Easy Access Cover), sklapa se prema gore i povlači nakon jednostavnog laganog dodira te omogućuje stavljanje ili vađenje manjih predmeta u prtljažnik. Za veće komade prtljage pokrov se brzim pokretom ruke posve uvlači u spremnik, usporivši prije kraja uvlačenja. Kada pokrov nije potreban, cijeli se lako uklanja i sprema ispod poda prtljažnika.


Ostale opcije koje povećavaju svestranost uključuju:


  • Dodatni prtljažni podložak koji služi kao zaštita od prljanja ili oštećivanja tapisona na podu, otvora prtljažnika, stražnjeg odbojnika ili spuštenih naslona stražnjih sjedala.
  • Opelov prilagodljivi sustav pohrane FlexOrganizer koji se sastoji od mrežica i pregrada za laku i brzu organizaciju prtljažnog prostora.
  • Nova generacija Opelovog inovativnog integriranog nosača za bicikle FlexFix također će biti dostupna od iduće godine.



U slučajevima kad Astra Sports Tourer vuče prikolicu, svaki put kada se montira kuka na vozilo (mora biti odobrena od Opela), aktivira se Opelov elektronički sustav za kontrolu stabilnosti prikolice (Trailer Stability Assist, TSA). Ova sofisticirana sigurnosna značajka koristi standardni sustav elektroničke kontrole stabilnosti za poništavanje bilo kakvih nestabilnosti koje se mogu pojaviti prilikom vuče prikolice ili kamp-kućice.

Skulpturalna kabina je po mogućnostima pohrane vodeća u klasi

Astra Sports Tourer ima istu harmonično konstruiranu i visokokvalitetnu kabinu kakva je prvi put viđena kod hatchbacka. Obgrljujući prednji dio u obliku krila proteže se cijelom širinom kabine i završava u vrhu presvlaka na vratima, stvarajući topao i udoban ambijent.


Osjećaj prostranosti i pokreta dodatno je naglašen elegantnim središnjim dijelom postavljenim pod laganim kutem, koji se spušta niz ploču s instrumentima do mjenjača. Detalji dekora kao što su kromom obrubljeni brojčanici, kontrole i obrub središnjeg dijela, kombiniraju materijale mekane na dodir i suptilno toplo ambijentalno svjetlo za luksuzan i visokokvalitetan izgled.


Ponuđena su četiri paketa i razine opreme. Novi elegantni interijer s toplim bojama sada dolazi s varijantom Cosmo, uz korištenje smeđe boje u raznim nijansama kao alternativu crnoj.


Kabina je praktična koliko i lijepa izgledom. Nijedan drugi karavan ne nudi toliko pristupačnog prostora za pohranu u unutrašnjosti – točnije, ukupno 25 litara, što je dvostruko više od trenutne generacije karavana. Sada je novi karavan pun intuitivnih mjesta za pohranu, uključujući džepove na vratima u koje se mogu odložiti 1,5-litarske boce, vrlo prilagodljivu središnju konzolu koja omogućuje razne konfiguracije, veliki pretinac za rukavice te izvlačivu ladicu na vozačevoj strani.

Prvoklasna udobnost na dugim putovanjima

Mnogi vozači Astre Sports Tourer koristit će automobil za svoja dnevna poslovna putovanja, ali i privatne/obiteljske vikende, pa se očekuje da će proći puno veću kilometražu od uobičajene godišnje koju prolaze europski vozači. Kako bi pridonijela udobnosti i sigurnosti pri putovanjima na većim udaljenostima, Astra Sports Tourer nudi cijeli niz pogodnosti.


Prednja sjedala donose najveći raspon podešavanja po dužini u cijeloj industriji, a kupci također mogu odabrati jedina ergonomska prednja sjedala u segmentu koja je certificirala njemačka organizacija nezavisnih stručnjaka za zdravlje kralježnice, Aktion Gesunder Rücken (Akcija za zdravija leđa, poznata kao AGR).


Udobnost i sigurnost u vožnji dodatno su povećani Opelovom najnovijom, trećom generacijom sustava prilagodljivih prednjih svjetala (AFL+). Ponuđeno je devet različitih načina rada svjetala koji se automatski uključuju i mijenjaju ovisno o prevladavajućim uvjetima vožnje i cestovnim profilima. Ovu naprednu tehnologiju Opel je prvi donio u kompaktni segment.

Agilno upravljanje uz najnovije tehnologije podvozja

Astra Sports Tourer nasljeđuje postavke podvozja i kompletnu voznu dinamiku od Astre hatchback. Stražnja osovina dolazi s inovativnom i jedinstvenom kombinacijom složene polukrute osovine i Wattove veze. Ovaj genijalan koncept koji k tome zauzima manje prostora drži pod kontrolom bočne sile tijekom vožnje u zavojima kako bi omogućio dinamiku i agilno upravljanje bez kompromisa u stabilnosti ili udobnosti.


Ponašanje podvozja može se dodatno poboljšati sofisticiranim sustavom ovjesa FlexRide. On koristi mehatroničku tehnologiju podvozja integrirajući mehaničke funkcije s elektroničkim kontrolama – što je prava rijetkost u kompaktnom segmentu.


FlexRide se stalno prilagođava promjenama u cestovnim uvjetima i stilu vožnje. U posve prilagodljivom standardnom načinu rada nudi cijeli niz mogućih postavki. U načinima rada Sport i Tour, koje odabire vozač, sustav primjenjuje najsportskiji ili pak najudobniji skup postavki. Sportski način ovjesa čini gas i upravljanje dodatno osjetljivima, kao i sustav upravljanja automatskim prijenosom.

Proširena ponuda motora: emisije CO2 smanjene na 109 g/km

Bogata ponuda motora za Astru Sports Tourer sastoji se od četiri dizelska, pet benzinskih i jednog agregata na ukapljeni plin, nudeći raspon snage od 70 kW/95 KS do 132 kW/180 KS.


Dizelska ponuda uključuje 1.3, 1.7 i 2.0-litarske motore, sve s common-rail višestrukim ubrizgavanjem goriva, promjenjivom geometrijom turbopunjenja (VGT) te filtrom za čestice čađe koji ne iziskuje održavanje. Svi su u skladu sa standardom Euro 5.


Tehnologija Start/Stop nedavno predstavljena s Opel Corsom bit će početkom iduće godine dostupna i s Astrom 1.3 CDTI (70 kW/95 KS). Ponudit će izvanrednu ekonomičnost u potrošnji goriva od samo 4,1 l/100 km kombinirano, te emisiju ugljičnog dioksida od samo 109 g/km.


1.7-litarski CDTI dolazi u dvije izvedbe pružajući 81 kW/110 KS i 260 Nm ili 92 kW/125 KS i 280 Nm okretnog momenta. Kombinirana potrošnja goriva u oba slučaja iznosi 4,5 l/100 km uz emisije ugljičnog dioksida 119 g/km.


Na vrhu ponude je 2.0-litarski CDTI motor koji sada dolazi s izborom šesterostupanjskog ručnog ili automatskog prijenosa. Snage 118 kW/160 KS i okretnim momentom od 350 Nm pri svega 1.750 okretaja u minuti, on ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi. Kombinirana potrošnja goriva uz ručni prijenos iznosi 5,1 l/100 km uz emisiju ugljičnog dioksida 134 g/km.


Ponuda benzinaca sastoji se od 1.4 i 1.6-litarskih motora, oba atmosferska i s turbopunjačem, raspona snage od 74 kW/100 KS do 132 kW/180 KS. Kontinuirano promjenjiv rad ventila na ispušnoj i usisnoj strani značajka je svih motora osim 1.6-litarskog turbomotora.


Posve novi 1.4-litarski benzinski turbo motor predstavljen je upravo s novom generacijom Astre. Sada je dostupan u dvije verzije koje se razlikuju po snazi: verzija sa 103 kW/140 KS zamijenila je 1.8-litarski atmosferski agregat slične snage. U skladu s Opelovom strategijom smanjenja zapremina (downsizing), ovaj motor omogućuje gotovo 15% veću ekonomičnost u potrošnji goriva, kao i 14% više okretnog momenta u kombiniranoj potrošnji goriva od samo 6,1 l/100 km. Dostupan je sa šesterostupanjskim ručnim i automatskim prijenosom. Nova verzija snage 88 kW/120 KS debitirat će s Astrama koje će se pojaviti u modelskoj 2011. godini, i to sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem. Njena prosječna potrošnja goriva iznosi 6,1 l/100 km.


1.4-litarski atmosferski motor s početka ponude razvija 74 kW/100 KS i donosi izvanrednu kombiniranu potrošnju goriva od 5,9 l//100 km i 139 g/km CO2. 1.6-litarski turbo punjeni agregat sa 132 kW/180 KS i 230 Nm okretnog momenta na vrhu je ponude benzinskih motora.


Šesterostupanjski ručni mjenjači standardni su s 1.4 Turbo i 1.6 Turbo benzinskim, kao i 1.7 i 2.0 CDTI motorima. 1.4 i 1.6-litarski atmosferski i 1.3-litarski turbo dizelski motori dolaze s peterostupanjskim prijenosom. Posve novi šesterostupanjski automatski prijenos dostupan je kao opcija s 1.6 atmosferskim, 1.4 Turbo (103 kW/140 KS) te 1.6 Turbo benzinskim motorima kao i s 2.0 CDTI-jem.

Najbolji TCO u klasi čini Astru Sports Tourer karavanom koji će mnogi poželjeti

Sports Tourer će biti primamljiv izbor za vozne parkove, na koje se predviđa da će otići preko 50% prodaje na Hrvatskom tržištu. Ovaj kompaktni karavan može biti preko tjedna prilagodljivi auto za poslovnu upotrebu i veliku kilometražu, a preko vikenda postaje moderan obiteljski automobil.


Trošak posjedovanja sve je važniji parametar Opelovim dizajnerima i inženjerima, pa su se fokusirali na što niže troškove popravka u slučaju prometne nezgode. Iako se većina sudara događa pri relativno malim brzinama, oni obično iziskuju skupe popravke karoserije i štetu na dijelovima motora. Ključan za konkurentnost Astre Sports Tourer je upravo dizajn njenih blatobrana kao i prednjeg i stražnjeg dijela karoserije jer donosi niske troškove popravka.


Činjenica da nove Astre dobro drže vrijednost potvrđena je prodajom prvih hatchbacka koji su se nedavno pojavili na tržištu. Stručnjaci iz svijeta autoindustrije očekuju da će nova Astra Sports Tourer imati sličan uspjeh.


Uzevši u obzir sve ove čimbenike, Astra Sports Tourer nudi najbolji ukupni TCO u svojoj klasi, što je čini doista dobrim izborom za modernog poslovnog čovjeka.

Opel Astra Sports Tourer: pregled tehničkih podataka

Benzinski motori

1.4
1.6
1.4 TURBO
1.4 TURBO
1.6 TURBO
6-stupanjski automatski

-
opcionalno
-
opcionalno
opcionalno
Emisijski standard

Euro 5
Euro 5
Euro 5
Euro 5
Euro 5
Gorivo

95 RON
91/95 RON
95 RON
95 RON
91/95 RON
Broj cilindara/ventila po cilindru

4/4
4/4
4/4
4/4
4/4
Zapremina
u cm³
1398
1598
1364
1364
1598
Provrt x hod
u mm
73.4 x 82.6
79.0 x 81.5
72.5 x 82.6
72.5 x 82.6
79.0 x 81.5
Snaga
u kW (KS)
74 (100)
85 (115)
88 (120)
103 (140)
132 (180)

pri rpm
6000
6000
4200 - 6000
4900 - 6000
5500
Vršni okretni moment
u Nm
130
155
200
200
230

pri rpm
4000
4000
1850 - 4200
1850- 4900
2200 - 5400
Omjer kompresije

10.5 : 1
10.8 : 1
9.5 : 1
9.5 : 1
8.8 : 1
Prijenosi






5-stupanjski ručni

standardno
standardno
-
-
-
6-stupanjski ručni

-
-
standardno
standardno
standardno
Dizelski motori

1.3 CDTI

Start/Stop

1.7 CDTI

(110 KS)

1.7 CDTI

(125 KS)

2.0 CDTI
6-stupanjski automatski

-
-
-
opcionalno
Emisijski standard

Euro 5
Euro 5
Euro 5
Euro 5
Dizelski filtar čestica

standardno
standardno
standardno
standardno
Broj cilindara/ventila po cilindru

4/4
4/4
4/4
4/4
Zapremina
u cm³
1248
1686
1686
1956
Provrt x hod
u mm
69.6 x 82.0
79.0 x 86.0
79.0 x 86.0
83.0 x 90.4
Snaga
u kW (KS)
70 (95)
81 (110)
92 (125)
118 (160)

pri rpm
4000
3800
4000
4000
Vršni okretni moment
u Nm
190
260
280
350 (380*)

pri rpm
1750
1700 – 2550
2000 - 2700
1750
Omjer kompresije

16.8 : 1
18.0 : 1
18.0 : 1
16.5 : 1
Prijenos





5-stupanjski ručni

standardno
-
-
-
6-stupanjski ručni

-
standardno
standardno
standardno

* s overboostom

Opel Astra Sports Tourer – podaci o performansama

Vozne performanse, potrošnja goriva i emisije
2.0 CDTI - AT6
207
9.8
7.9
4.7
5.9
156

Vozne performanse
Potrošnja goriva prema 1999/100/EU
Emisija CO2

Najveća brzina*
u km/h
Ubrzanje*
od 0 do 100 km/h
u sek.
Grad*
u l/100 km
Otvorena cesta*
u l/100 km
Kombinirano*
u l/100 km
Kombinirano*
u g/km
1.4 - MT5
175
14.5
7.6
4.9
5.9
139
1.6 - MT5
185
12.3
8.6
5.1
6.4
149
1.6 - AT6
180
13.9
10.1
5.5
7.2
169

1.4 Turbo

(88 kW/120 KS) - MT6

190
11.2
8.4
4.9
6.1
144

1.4 Turbo

(103 kW/140 KS) - MT6

200
10.5
8.4
4.9
6.1
144

1.4 Turbo

(103 kW/140 KS) - AT6

198
10.8
9.1
5.4
6.8
159
1.6 Turbo - MT6
220
8.8
9.0
5.5
6.8
159
1.6 Turbo - AT6
210
9.5
10.1
5.8
7.4
174







1.3 CDTI - Start/Stop
172
14.9
4.9
3.7
4.1
109

1.7 CDTI

(81 kW/110 KS) - MT6

180
13.0
5.5
3.9
4.5
119

1.7 CDTI

(92 kW/125 KS) - MT6

192
11.7
5.5
3.9
4.5
119
2.0 CDTI - MT6
212
9.5
6.5
4.2
5.1
134

*preliminarne brojke


MT5 = 5-stupanjski ručni prijenos, MT6 = 6-stupanjski ručni prijenos, AT6 = 6-stupanjski automatski prijenos


Svi podaci odnose se na europski osnovni model sa standardnim paketom opreme. Svi podaci o potrošnji prema standardu 1999/100/EC vrijede uz masu praznog vozila kako je i predviđeno ovim standardom. Dodatna oprema može prouzročiti nešto veću potrošnju goriva pa time i emisiju ugljičnog dioksida nego što je navedeno. Osim toga, oprema može povećati masu praznog vozila te u određenim slučajevima i najveću dopuštenu masu vozila, najveće dopušteno osovinsko opterećenje, a time i smanjiti dopušteno vučno opterećenje. Sukladno s time može biti smanjena najveća brzina, a vrijeme ubrzanja povećano. Objavljene brojke o performansama moguće su uz masu praznog vozila.

Opel Astra Sports Tourer: dimenzije, zapremine i mase


Dimenzije vozila (mm)

Kapacitet
56
Dužina
4698
Širina (retrovizori zatvoreni/otvoreni)
1814/2013
Visina (uz masu praznog vozila)
1535
Međuosovinski razmak
2685
Prednji trag
1544
Stražnji trag
1558
Krug okreta (m)

Od zida do zida
11.4
Od ruba do ruba
10.9
Dimenzije prtljažnika (mm)*

Dužina poda do naslona stražnjeg sjedala
1069
Dužina poda s preklopljenim naslonom stražnjeg sjedala
1835
Širina poda
1026
Visina otvaranja poklopca prtljažnika
1028
Visina donjeg ruba otvora
640
Kapacitet prtljažnika (u litrama)*

Do vrha naslona drugog reda sjedala
500
Do krova i naslona drugog reda sjedala
700
Do vrha naslona prvih sjedala, drugi red preklopljen
1000
Do krova i naslona prvog reda sjedala, drugi red preklopljen
1550
Masa i osovinska opterećenja (kg)**

Masa praznog vozila s vozačem (osnovni model)
od 1318
Dopuštena ukupna masa vozila
1960
Nosivost (s vozačem)
od 514 do 592
Dopušteno opterećenje prednje osovine
980
Dopušteno opterećenje stražnje osovine
1020
Dopušteno opterećenje krova
100
Rezervoar (litre)

* Prema ECIE

** Prema 70/156/EU