Opel - Infoletter

Opel Infoletter

Primajte najnovije informacije o Opelu te Opelovim proizvodima i uslugama dostavljenim izravno u vašu poštu.

Prijavite se odmah!
Opel - Magazin

Opel Magazin

Činjenice, dizajn, osjećaj... Opel Magazin vam donosi cjelokupni svijet Opela u on-line izdanju.

Više

NOVA MERIVA: OTVARA VRATA VEĆOJ PRILAGODLJIVOSTI.

Svjetska premijera - Sajam automobila u Ženevi 2010.

02.03.2010.

• Inovacije: mnoštvo specijalnih detalja znači nastavak vodstva u prilagodljivosti među malim jednovolumenima

• Drukčije i praktično: vrata s otvaranjem unatrag olakšavaju ulaz u unutrašnjost

• Novi izgled: poletne linije korak dalje su u razvoju Opelovog dizajnerskog jezika

Ženeva/Rüsselsheim. Inovativna, svestrana i elegantna: druga generacija Opel Merive, sa svojom svjetskom premijerom na ženevskom autosalonu, podići će standarde automobilske svestranosti. Dolazi u paketu s čitavim nizom inovativnih detalja stvorenih kako bi se u potpunosti iskoristio raspoloživi prostor i prepoznatljivom suvremenom dizajnu.


Opel je predstavljanjem prve generacije Merive 2003., stvorio novi tržišni segment malih, cijenom pristupačnih jednovolumena. Svojim revolucionarnim konceptom stražnjih sjedala FlexSpace, visokim položajem sjedenja i prostranom unutrašnjosti, Meriva je velika po prilagodljivosti, a mala po dimenzijama.


Sada druga generacija Merive, svojom pristupačnom cijenom i prilagodljivošću u pokretu, ponovo podiže standarde. Predstavljen je koncept FlexDoors, inovativna vrata s otvaranjem unatrag, koja olakšavaju ulaz u unutrašnjost – prvi puta u ponudi jednog velikoserijskog proizvođača. Prostor u unutrašnjosti dodatno je povećan revolucionarnim FlexRail konceptom prilagodljive središnje konzole. Sve to, uključujući i sustav sjedala FlexSpace i opcijski Opelov jedinstveni FlexFix nosač za bicikle integriran u stražnji odbojnik.

Poletne linije daju Opel Merivi izgled elegantnog, malog jednovolumena. Njezina izražajna vanjština i stilski dotjerana unutrašnjost korak su dalje u razvoju Opelovog novog nagrađivani dizajnerskog jezika, već predstavljenog na Insigniji i Astri. Prepoznatljiv valoviti oblik na stražnjim prozorima naglašava Merivina vrata FlexDoors, dok je istovremeno poboljšan pogled za putnike sa stražnjih sjedala, posebno za djecu.

Ulazak u novu eru vrata

Meriva otvara novu dimenziju svojim sustavom stražnjih bočnih vrata s otvaranjem unatrag, koja omogućuju bolji pristup stražnjim sjedalima. Za razliku od nekih postojećih rješenja, Merivina FlexDoors vrata dolaze u punoj veličini. Uobičajena konstrukcija središnjeg krovnog nosača omogućuje nezavisno otvaranje, bez potrebe za preklapanjem prednjih vrata.

FlexDoors omogućuje lakši ulazak i izlazak sa stražnjih sjedala. Također, roditeljima pomaže da lakše dosegnu i smjeste svoju djecu. Vrata FlexDoors otvaraju se pod kutem od 84 stupnja, što je puno šire od uobičajenih vrata. Putnici u prednjem dijelu Merive uživaju u jednakom, širokom kutu otvaranja vrata.

Kada su istovremeno otvorena prednja i stražnja vrata, stvorena je i sigurnosna zona. Vrata više ne razdvajaju roditelje od djece, a roditelji mogu bolje paziti na svoje mališane, primjerice, kad izlaze iz automobila. Također, vozač i suvozač imaju jednostavniji pristup vratima FlexDoor, kada žele iza prednjih sjedala odložiti jaknu, torbu ili kišobr/an.


Osim bolje ergonomije, FlexDoors unaprijeđuje i stil. Ulazak i izlazak iz vozila ne samo da su prirodniji, nego i izgledaju elegantno.


Koncept FlexDoors uspješno je tržišno testiran od strane Merivinih kupaca još 2006. godine. Patentiran sustav zaključavanja, uključujući i visoko sofisticiranu logiku FlexDoors, pružaju putnicima sigurnost i zaštitu uvijek kada je vozilo u pokretu.

Nova dimenzija svestranosti

Povećana prilagodljivost proširena je na sva područja nove Merive. Inovativni sustav stražnjih sjedala FlexSpace dodatno je unaprijeđen i dotjeran, te je pomicanje sjedala u razne položaje, kao i njihovo preklapanje, postalo puno jednostavnije.


U čitavoj unutrašnjosti znatno je povećan prostor za odlaganje, s prikladnim pretincima namijenjenim predmetima koji se najčešće nalaze u unutrašnjosti automobila. Revolucionarni koncept konzole FlexRail sastoji se od međusobno zamjenjivih jedinica za odlaganje koje se pomiču na aluminijskim vodilicama smještenim između prednjih sjedala. Tako se osigurava praktičan i prilagodljiv prostor za višestruku upotrebu. Sustav FlexRail je ostvaren zahvaljujući visoko postavljenoj ručici mjenjača i električnoj parkirnoj kočnici.


Nova, raskošna sjedala, slična onima u novoj Astri i Insigniji, nude najbolji raspon podešavanja u klasi: 240 mm naprijed/natrag i 65 mm u visinu.

Novi Opelov dizajn u jednovolumenskoj izvedbi

Meriva predstavlja korak naprijed u Opelovom novom dizajnerskom jeziku – spoju kiparstva i njemačke preciznosti – s istim naglaskom na kvalitetu, već viđenim na Insigniju i novoj Astri.


Spuštena linija krova i Opelov prepoznatljiv bočni motiv oštrice u kombinaciji s valovitom linijom stražnjih prozora daju Merivi svjež, prepoznatljiv karakter.


U unutrašnjosti, ploča s instrumentima u obliku krila pojačava dojam širine i prostranosti, dok središnja konzola, nagnuta prema naprijed, dodatno oblikuje prostor. Unutrašnjost je dostupna u šest različitih varijanti boja i presvlaka, što je najveći izbor ikada ponuđen za neki Opelov model.

Novo ime za učinkovitost

Nova Opel Meriva u ponudi je sa rasponom motora od 55 kW do 103 kW. Svi motori sukladni su sa strogim normama o ispušnim plinovima Euro 5.


Ponuda benzinskih motora nudi tri varijante 1,4-litrenog viševentilskog motora. Promjenjivo upravljanje ventilima za bolji protok zraka glavna je značajka osnovnog 1,4-litrenog motora sa 74kW, jedinog atmosferskog motora u ponudi. Ponudu upotpunjava 1,4-litreni turbomotor predstavljenim u novoj Astri, koji se nudi u dvije verzije – 88 kW ili 103 kW. Vrh ponude čini 1.4 Turbo, opremljen 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.


Ponuda dizelskih motora počinje sa 55 kW snažnim 1.3 CDTI, opremljenim tehnologijom zatvorene petlje, koja poboljšava potrošnju goriva – Opel ga je prvi usvojio na motoru tako malog obujma. Dizelsku ponudu upotpunjuje motor 1.7 CDTI (74 kW) sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Kasnije tijekom godine, ponudi motora će se pridružiti još tri dodatne dizelske varijante: 1.3 CDTI ecoFLEX s niskom emisijom CO2 i snagom 70 kW (95 KS) te dvije izvedbe 1.7 CDTI motora, snage 81 kW (110 KS) i 96 kW (130 KS), obje opremljene 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.


Nova Meriva profitira od dužeg međuosovinskog razmaka i šireg traga, prednjeg i stražnjeg, koji pridonose poboljšanom upravljanju i većoj udobnosti vožnje.

Novi pobjednik

„Sa Zafirinim konceptom sjedala Flex 7 i Merivinim FlexSpaceom, osmislili smo novi način prilagodljivosti u pokretu“, rekao je Alain Visser, potpredsjednik prodaje, marketinga i odnosa s kupcima u Opelu/Vauxhallu. „S novom Merivom htjeli smo stvoriti novog prvaka u svestranosti na automobilskom tržištu. Mislim da nijedan drugi automobil ne nudi toliko ideja koje život čine lakšim.“


Dizajnirana i razvijena u Opeovom projektnom centru u njemačkom Rüsselsheimu, nova Meriva proizvodit će se u španjolskom gradu Zaragozi. U prodaji je od ljeta 2010. godine.