Opel - Infoletter

Opel Infoletter

Primajte najnovije informacije o Opelu, Opelovim proizvodima i uslugama dostavljenim izravno u vašu poštu.

Prijavite se odmah!
Opel - Magazin

Opel Magazin

Činjenice, dizajn, osjećaj... Opel Magazin vam donosi cjelokupni svijet Opela. On-line i u tiskanom izdanju.

Više

INSIGNIA OPC.

Visoko tehnološki začini za strastvenu vožnju

06.09.2009.

  • Hrabar dizajn ubr/zava rad srca
  • 239 kW (325 KS) 2.8 V6 Turbo pokreće Opelov najsnažniji serijski automobil ikada
  • FlexRide podvozje s prilagodljivim pogonom 4x4 najavljuje učinkovitost i zabavu

Vruće, vruće, vruće

Automobil izgleda podjednako uzbudljivo kao što se i vozi, s usisnicima za zrak u obliku tigrovih očnjaka u prednjem odbojniku, integriranim stražnjim spojlerom i posebno dizajniranim OPC naplacima od 19 inča. Završni sloj kroma i izražajne dvostruke ispušne cijevi integrirane u stražnji odbojnik daju na privlačnosti. U unutrašnjosti, dizajneri su stvorili sportsku atmosferu, s tamnom oblogom krova, posebnom ručicom mjenjača i upravljačem spljoštenim s donje strane. Instrumentna ploča zasvijetli crveno kad vozač pritisnite tipku OPC na sustavu FlexRide, stavljajući automobil u njegovo najborbenije raspoloženje.

Podvozje: Sportska i sigurna vožnja, a ujedno i udobna

Po prvi puta, OPC model je opremljen prilagodljivim pogonom 4x4 i elektronički upravljanim stražnjim diferencijalom ograničenog proklizavanja (eLSD). Središnja upravljačka jedinica pogona na sva četiri kotača nanovo je podešena radi sportskije raspodjele oktetnog momenta u skladu s filozofijom OPC. Insignia OPC je opremljena Brembo kočnicama, s velikim, perforiranim prednjim diskovima (355 x 32 mm), aluminijskim četveroklipnim kočnim kliještima i izdržljivim disk-oblogama.

Najsnažniji serijski motor u povijesti Opela

Insignia OPC dostiže najveću elektronički ograničenu br/zinu od 250 km/h, a ubr/zava do 100 km/h za šest sekundi. Elastičnost je također izvanredna - u petom stupnju prijenosa za samo 7,1 sekundu ubr/zava od 80 do 120 km/h. OPC verzija 2,8-litrenog V6 Turba sa 239 kW (325 KS) profitira od posebno ugođenog središnjeg upravljačkog sustava, povećanog tlaka turbopunjača (0,9 bara) i rekonstruiranog ispušnog sustava s osjetno nižim protutlakovima.